C.Picanto Geplaatst 10 Oktober, 2010 Geplaatst 10 Oktober, 2010 Vrijdag heb ik mijn nieuwe Kia Picanto op mogen halen. Het is een witte X-ecutive uitvoerig, modeljaar 2011. Onderstaand de foto's. Van de dealer begreep ik dat vanaf maart 2011 alle modellen er zo uit komen te zien. Wie rijdt er nu nog meer in zo'n model? Wanneer ze dan het compleet nieuwe model uit willen gaan geven weet ik niet?! Quote
scorpioshuma Geplaatst 10 Oktober, 2010 Geplaatst 10 Oktober, 2010 Ziet er heel mooi uit hoor. Veel veilige kilometers en heel veel plezier toegewenst. Quote
Smart Geplaatst 10 Oktober, 2010 Geplaatst 10 Oktober, 2010 Een hele leuke auto, zeker in die kleur. Ja, dat durf ik wel te zeggen hier op dit forum.....! Veel rijplezier toegewenst. Quote
Peterrrrr Geplaatst 10 Oktober, 2010 Geplaatst 10 Oktober, 2010 Mooier zelfs dan de R-Sportbykia less is more en dat gaat precies op voor deze Picanto! Quote
Roderik Geplaatst 17 Oktober, 2010 Geplaatst 17 Oktober, 2010 Snap er nu niets mee van . Is dit nu eerst de nieuwe picanto voor 2011 met deze nieuwe gril. Ik dacht dat Kia de bedoeling had een compleet nieuw model in 2011 uit te brengen of wordt dit nu doorgeschoven. Overigens is dit een mooie wagen hoor!! De picanto is er in de loop van de jaren fors op vooruit gegaan vooral de buitenkant mag er echt wezen. De binnenkant vind ik nog wat te plastic. Maar dat gaat vast ook veranderen net zoals bij alle andere Kia modellen. Veel fijne en veilige kilometers toegewenst met je nieuwe aanwinst!! Quote
BaBaCC Geplaatst 18 Oktober, 2010 Geplaatst 18 Oktober, 2010 Naar het schijnt is de facelift voor 2011 een tussenfase, want er komt daadwerkelijk een geheel nieuwe Picanto, maar die zal medio 2011/2012 zijn opwachting maken. Quote
bigmac Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 De nieuwe Picanto is groter gegroeid; hier kun je zien waar de aanpassingen zitten ten opzichte van het vorige model. Quote
r.vanrookhuizen Geplaatst 30 Juni, 2011 Geplaatst 30 Juni, 2011 Vrijdag heb ik mijn nieuwe Kia Picanto op mogen halen. Het is een witte X-ecutive uitvoerig, modeljaar 2011. Onderstaand de foto's. Van de dealer begreep ik dat vanaf maart 2011 alle modellen er zo uit komen te zien. Wie rijdt er nu nog meer in zo'n model? Wanneer ze dan het compleet nieuwe model uit willen gaan geven weet ik niet?! Whauw ,mooie wielen......en de rest ook Ronald Quote
bigmac Geplaatst 11 Juli, 2011 Geplaatst 11 Juli, 2011 Ik was vandaag bij de Kia garage, zomaar om even te kijken wat er stond, en zag dat er op de nieuwe Picanto's verschillende soorten banden gemonteerd zijn. de mijne (1.0 comfort pack): stalen velgen met 165/60R14 Hankook Kinergy Eco banden. daar stond een zelfde 1.0 of 1.2 comfort pack: met stalen velgen met dezelfde maat banden, maar geen type Kinergy. Wel van het merk Hankook. En er stond een witte met exterior pack, met lichtmetalen wielen dus, 175/50 R15 Hankook Kinergy Eco banden. Dat zijn dus al 3 soorten banden. Ik meende dat die Eco banden bij het IGS Stop&Go paket hoorden. (bij de zomerbandentest van Autoweek kwam deze Hankook band op de derde plaats (van 9 geteste banden). Quote
bigmac Geplaatst 22 Juli, 2011 Geplaatst 22 Juli, 2011 in Autoweek nr. 29 (juli 2011) staat een Multitest van 10 auto's uit her Picanto-segment. Ik heb de test nog niet gelezen, maar de KIA PICANTO is de winnaar heb ik begrepen. Er is ook een video online waarop de Picanto wordt vergeleken met de Citroën C1: VIDEO-link Citroën C1, Daihatsu Cuore, Fiat Panda, Ford Ka, Hyundai i10, Kia Picanto, Nissan Pixo, Opel Agila, Renault Twingo, Suzuki Alto Economisch mindere tijden en allerlei fiscale voordelen hebben het A-segment de laatste jaren flink populairder gemaakt. Kia heeft dan ook hoge verwachtingen van de nieuwe Picanto. Of dat terecht is, zoeken we uit in deze multitest met tien auto’s van rond de tien mille. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.