Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Even voorstellen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Mijn naam is Timo , 38 jaar en nog een paar maanden in bezit van een nieuw model Mazda 6 2.5 GT-M.

Ontzettend fijne auto maar ik moet vanwege de KM's overstappen op diesel.

Mazda wordt het absoluut niet meer vanwege een aantal kwaliteit issues en stoffig dealer netwerk/importeur.

Ik zag op een dag de nieuwe sportage en was meteen verkocht na de proefrit.

Heb het alleen dit keer anders gedaan en de auto via internet besteld op www.nieuweautokopen.nl.

Ben ook bij Kia Opgenoort in nijmegen geweest maar men kon niet mee met de offerte van NAK. Via NAK is de auto besteld bij Koops in Apeldoorn en ik heb afgesproken dat hij in januari geleverd gaat worden.

Het wordt een Witte sportage executive plus diesel.

Moet alleen nog veel geduld hebben.

• 2 weken later...
Geplaatst

Dacht ik al, want de website nieuweautokopen.nl is onderdeel van Koops Furness N.V.

Dat is ook de reden waarom ze onder andere nissan,kia,mitsubishi,land rover, fiat, lancia en nog paar andere merken zeeeeeer scherp kunnen aanbieden.

Geplaatst
Da's nogal een overstap..

Veel plezier iig met je nieuwe keuze en welkom hier :wink:

Valt mee hoor met die overstap.

Mazda is kwalitatief echt niet beter, althans niet meer.

De mazda rijdt overigens wel super maar dat mag ook wel met een 2.5.

Diesel is voor mij een must anders ga ik failliet aan de benzinekosten.

De kia Sportage is gewoon een geweldige vervanger.

Geplaatst
Dacht ik al, want de website nieuweautokopen.nl is onderdeel van Koops Furness N.V.

Dat is ook de reden waarom ze onder andere nissan,kia,mitsubishi,land rover, fiat, lancia en nog paar andere merken zeeeeeer scherp kunnen aanbieden.

Ho Ho, is geen onderdeel maar een samenwerking.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...