Jump to content

en nog een kia rijder

Recommended Posts

hallo iedereen,

Wij zijn sinds gisteren een kia rijder nml een C'eed diesel.

Lekker luxe en rijd trouwens echt heerlijk.

Hiervoor hadden we een hyundai getz reed ook erg lekker maar moest meer kilometers gaan rijden vandaar een diesel.

Daarvoor nog 11 jaar suzuki swift gereden en de aller eerste auto die ik had was een fiatje uno.

De Kia is niet nieuw maar een 2e hands uit 2007.

Nu weet ik niet wat standaart op een c'eed zit maar ik vindt dit wel een erg luxe.

oa lerenbekleding,stoelverwarming, navi, open dakje, parkeersensoren achter en het belangrijkste cruise controle. en alles wat ik nog niet ondekt heb.

groet

Simba:-D

Je hebt inderdaad een cee'd met een hoop leuke extra's!

De meest standaard uitvoering heeft alleen airco en elektrische ramen volgens mij.

Veel plezier met de auto en je kan hier altijd terecht voor je leuke/minder leuke verhalen en vragen!

Ben al achter een hoop leuke dingen boekje ook maar eens gelezen.

Maar mijn vraag is hoe kan je er achter komen dat bv je bandenspanning op boordcomputer is aan gesloten of niet ( ja je banden leeg laten lopen maar daar heb geen zin in. :-P).

Is dat standaart volgens boekje nml niet is trouwnes een Kia Ceed 1.6 CRDI 1.6 CRDI 115 XECUTIVE uit 2007 weet iemand bv een site of document waar alles op staat?

Hij rijd trouwens echt super.

Groet Danny

• 2 weeks later...

een keertje terug naar dealer.

Vorige week zondag een bijna lege accu gelukkig hadden de buren een dieseltje met startkabels.

Alleen eerst natuurlijk de mobiliteitservice bellen was dealer vergeten opnieuw aan te melden "sorry we komen niet".

Na een start bleef weer esp off branden was tijdens de proefrit bij de dealer ook al ( daar moesten ze hem ook al starten met hulpaccu was omdat hij een langere tijd stil stond in de showroom).

En ik had een pit in de voorruit.

En ze moesten toch nog de parrot overzetten uit mijn oude auto

Maar nu hebben we een nieuwe accu gekregen accu moet minimaal 500 leveren en die er in zat deed maar 483 is mijn verteld.

Pit gerepareerd esp nagekeken en de mobiliteitsservice wordt geregeld.

En de parrot goed en mooi gemonteerd.

Nu alleen nog de usbstick aan de praat krijgen mailtje naar dealer gestuurd.