Rick Geplaatst 31 Augustus, 2011 Geplaatst 31 Augustus, 2011 Zal een kijken, al is dat 1.5 uur rijden niet slecht voor mijn auto.(2000km op 1 jaar) Quote
woskam Geplaatst 2 September, 2011 Geplaatst 2 September, 2011 Vandaag de update gehad en het systeem ziet het nu beter. Routeert beter en geeft ook straatnamen of wegnummers bij de meldingen. Quote
Rick Geplaatst 3 September, 2011 Geplaatst 3 September, 2011 Zal een kijken, al is dat 1.5 uur rijden niet slecht voor mijn auto.(2000km op 1 jaar) Software staat erop. Duurde minder dan een uur. in de 50min.. Alles gaat vanzelf, tegen de 100% gaat de radio enz uit en als die dan op 100% is dan gaat die weer even naar 0% en dan snel naar 100% vervolgens start die vanzelf opnieuw op en dan is die klaar. Hoefde dus ook niet op de knop "start systeem opnieuw op" die daaronder staat, te klikken. Versies kloppen. Spraak werkt, maar als ik een nummer inspreek om te bellen, waar moet ik dan op drukken of zeggen dat die ook echt gaat bellen? Want ik kan gewoon nummers blijven noemen maar hij belt niet? Kan ik ook bij de navigatie de adressen inspreken? bij mij luistert hij daar niet naar.. Quote
Rick Geplaatst 3 September, 2011 Geplaatst 3 September, 2011 Bij LIJST loopt die ook vast als je zelf op lijst klikt en dan op de knop druk voor spraakherkenning.. Het komt dus niet door het woord lijst. Verder blijft mijn telefoon verbonden met de auto terwijl deze uit staat en is afgesloten.. is dat normaal? Quote
wimme Geplaatst 3 September, 2011 Geplaatst 3 September, 2011 Adressen insreken gaat bij ook niet, maar dit is niet mogelijk in dit systeem. Telefoon idem, kan niets inspreken. Quote
Rick Geplaatst 4 September, 2011 Geplaatst 4 September, 2011 Commando 'telefoonboek' heeft hetzelfde effect als 'lijst'. of als je in het menu telefoonboek op de spraakknop drukt dan kun je ook geen commando's meer geven. Nadat de auto 5min heeft uitgestaan dan reset het systeem zich en kun je weer gewoon spraak commando's geven. Het systeem loopt dus ook niet vast als dit gebeurt, je kan alleen geen spraak commando's meer geven maar wel gewoon het systeem met de hand bedienen. Ik geloof dat ze alles ook grafisch wat hebben verbeterd(icoontjes bij muziek enz)? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.