bigwade Posted October 20, 2010 Posted October 20, 2010 Ola allen, Kia brengt tegenwoordig leuke modelletjes uit zoals de Proceed/Venga en Sportage. Op al deze modellen misstaat een stootstrip, het ziet er niet uit. Doorgaans parkeer ik zelf, vanwege huftergedrag van anderen, mijn auto ver van de drukte met veel ruimte maar dat kan niet altijd (Ikea-achtige locaties) Zijn er voor dit soort situaties geen magnetische dikke rubberen stootstrips te krijgen ? Zou dat helpen of geeft dat weer andere ellende. (krassen met afhalen) Laat het horen en denk mee Quote
bigwade Posted October 21, 2010 Author Posted October 21, 2010 Weinig inventieve geesten hier. Dan toch maar die lelijke rubbers definitief op je auto plakken ? Kom op, dat moet anders kunnen Quote
antonief Posted October 21, 2010 Posted October 21, 2010 Ola allen,Zijn er voor dit soort situaties geen magnetische dikke rubberen stootstrips te krijgen ? Zou dat helpen of geeft dat weer andere ellende. (krassen met afhalen) Laat het horen en denk mee Wat dacht je hiervan http://www.doorshox.com Quote
bigwade Posted October 21, 2010 Author Posted October 21, 2010 Ah, da's een leuk begin maar kan vast wat subtieler Quote
antonief Posted October 21, 2010 Posted October 21, 2010 Ah, da's een leuk begin maar kan vast wat subtieler Veel subtieler als dit gaat het niet worden http://www.superiorcarcare.net/parsmarmagdo.html Quote
bigwade Posted October 21, 2010 Author Posted October 21, 2010 NEEEEEEEEEEEE dit moet anders kunnen Een wat dikker rubber profiel en dan magnetisch. Mag er ook leuk uitzien voor als je het vergeet te verwijderen. Quote
ger.w. Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 NEEEEEEEEEEEEdit moet anders kunnen Een wat dikker rubber profiel en dan magnetisch. Mag er ook leuk uitzien voor als je het vergeet te verwijderen. Deze misschien ? Quote
delhage Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 ik heb een sportage ik heb stoot strips besteld direct bij aankoop van de auto de strips zitten er netjes op en ik vind het heel passend bij de auto Quote
martien Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 Zou je een foto kunnen plaatsen van de auto met stootstrips? Ik zit hierover te denken maar weet het nog niet zeker of ik het wel of niet moet doen. BVD Martien Quote
John Cassels Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 Stootlijsten fitted last year - total cost Quote
Questor Posted March 9, 2011 Posted March 9, 2011 Ik vraag me af of sidesteps op Sportage, die hoger is dan de meeste wagens op de weg, al niet een zekere bescherming biedt. Volledig beschermend is het niet maar dat is ook niet het geval met stootstrips. Als een Hummer naast je Sportage parkeert en de chauffeur zwiert zijn portier open dan ligt je zijruit eruit . Kunnen de gelukkige met een Sportage III en sidesteps dit even (zacht) toetsen? Quote
Franco49 Posted December 14, 2017 Posted December 14, 2017 Ik heb dit draadje ontdekt over de stootlijsten voor de Sportage 3 , ik ben ook aan het denken om van de stootlijsten te nemen . Maar is het redelijk afdoende ? Ik heb namelijk nu binnen 4 weken al een deur in mijn bestuurders deur gehad en de onverlaat erop aangesproken en ik werd toch uitgekafferd , schijnbaar is dat tegenwoordig helemaal normaal !!! Wie heeft ervaring met de stootlijsten en waar kan man zoiets voor een redelijke prijs krijgen? Nu ben ik er niet erg van gescharmeerd , maar je moet toch wat . Quote
Recommended Posts