Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo!

vanaf aankomende woensdag gaan wij als gezin (2 kids) voor het eerst een Kia rijden. Na een korte zoektocht hebben we uiteindelijk een Sorento gekocht van 29 sep 2010 met 2000 km.

Het gaat om een X-tra voorzien van het traveller pakket icm 20 inch velgen en privancy glass.

De Sorento zelf is wit. Ik moet zelf zeggen een hele mooie combi.

Ik heb een 407SW van 09 ingeruild op de Sorento omdat de 407 toch iets te klein was voor ons gezin icm een hond.

Ik ben erg benieuwd hoe de Sorento gaat bevallen.

Verder ben ik erg benieuwd of ik nieuwe info e.d. kan vinden op dit forum.

Posted

Welkom hier..

Is dat het nieuwe type ?

Kleur is een uitdaging.....

Veel plezier met je auto !

Posted

Welkom Luca!

Mooie auto, ben ook benieuwd naar die 20 inch wielen van jouw nieuwe trots!

Dus foto's plaatsen n

Posted

Welkom, welkom, Inderdaad een straffe combi lijkt mij. Ook ik ben benieuwd naar de foto

Posted

Persoonlijk vind ik de velgen (model) iets minder MAAR mijn vrouw vond ze geweldig staan icm de witte kleur. Ik ben wel enthousiast van de 20 inch icm de gehele auto maar persoonlijk had ik een ander model gekozen. Smaken verschillen gelukkig maar het is ook geen straf om er zo mee te rijden hoor :-P.

Morgen om 11 uur kan ik hem ophalen!!!

Guest ceratorijder1
Posted

SOW...normaal gesproken ben ik niet zo voor de witte kleur...maar op deze auto in combinatie met de velgen vind ik het toch wel erg mooi...stoere wagen!

Gefeliciteerd Luca !!

Posted

Mooie auto met mooie wielen (karrewielen volgens sommigen):mrgreen:

Posted

De auto staat op de oprit!!!

Wat een geweldige auto! Hij ziet eruit als een tractor maar rijdt als een gewone personenauto!!!

Moest even rijden (280 km retour) om hem op te halen maar zeker wel de moeite waard :-P

Durf het bijna niet te zeggen maar had de Kia ongezien gekocht en had er geen meter meegereden MAAR zeker nu geen spijt!!!

We hadden natuurlijk wel vooraf enkele afspraken gemaakt maar volgens de verkoper zou alles perfect bevallen. EN het klopt!

Wat een ruimte, geweldige zit en ook de uitvoering geheel!

Het is een X-tra maar met het traveller pakket (tel, nav, leer), meegespoten spiegels, privancy glas en de dikke wielen :-)

Helaas moest ik hem meteen afstaan aan mijn vrouw................ (het is namelijk de auto van mijn vrouw)

Ik mag ook niet klagen hoor. Heb ook een super auto.

Posted
Sorry geen Kia :cool: maar een witte Passat CC

Je kunt wel zien wie daar de baas is in huis is, haha

Posted
Sorry geen Kia :cool: maar een witte Passat CC

Grappig,

zij moet in haar auto klimmen,

hij moet in zijn auto kruipen....(als ik AW mag geloven) :-))

Posted
Grappig,

zij moet in haar auto klimmen,

hij moet in zijn auto kruipen....(als ik AW mag geloven) :-))

Je mag altijd komen kijken :-D:grin::-D

Het is wel even wennen in de Kia gezien de grote, breedte e.d.

Willen graag de auto en de velgen 100% houden maar daarvoor moet je soms wel even erg goed rijden of het past en geen risico's nemen. De CC is ook niet klein maar minder groot en breed dan de Kia.

Verder is het een geweldige auto. Verbruik is volgens mij ook wel behoorlijk. 1:10 is acceptabel. (ben bang dat het 1:9 wordt8) --> ook goed)