jos16 Geplaatst 1 November, 2010 Geplaatst 1 November, 2010 Wij wilden toch een hoedenplank in onze SOul hebben, zodat je toch spullen achterin kunt zetten die dan ook van jouw blijven, zonder dat bepaalde asoos je spullen al aan het gebruiken zijn. Van Kia zelf vonden we niet mooi en veeeeeel te duur, nu voor een kleine 80 euro klaar aan doe-het-zelf materiaal. Eerst een stuk acryplaat op maat gezaagd met de dremel, de rondingen eerst met karton gemaakt en daarna overgetekend op de acrylplaat, 2x 16mm alauminium buisjes die precies in de uitsparingen vallen en voor de stevigheid. Een stuk stevig kunstleer gekocht bij een stoffeerder en een rol tapijtband. Gelukkig is mijn vrouw handig met de naaimachine en zij heeft eerst 2 kokertjes gemaakt voor de 2 buisjes en aan de onderkant vastgenaaid. Toen de onderkant vastgeplakt met tapijtband, darna de bovenkant vastgeplakt. Toen heeft ze er helemaal langsgestikt met de machine. Een volle dag werk, maar we hebben een superstrakke hoedenplank vinden wij zelf. Resultaat: En die flap aan de achterkant wordt mooi dichtgedrukt door de achterklep, dus geen kieren. Quote
Woeper Geplaatst 1 November, 2010 Geplaatst 1 November, 2010 Dat ziet er netjes en mooi uit, hiervoor onze complimenten ;) Quote
Remko .me Geplaatst 1 November, 2010 Geplaatst 1 November, 2010 Zeer netjes gedaan, complimenten! Quote
jos16 Geplaatst 1 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 1 November, 2010 Dank jullie voor de complimenten. Quote
bigwade Geplaatst 1 November, 2010 Geplaatst 1 November, 2010 Creatief hoor Kan die ook nog omhoog als je kratje er net niet onder kan ? Quote
jos16 Geplaatst 1 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 1 November, 2010 Nee, echt omhoog kan niet, onze boodschappenkratjes passen er precies onderdoor. Maar het is makkelijk weg te nemen, het is meer dat we jassen en evt. rugzakken met spullen uit het zicht kunnen leggen. Quote
Smart Geplaatst 1 November, 2010 Geplaatst 1 November, 2010 Tweemaal CreaBea en dat op ons forum:mrgreen: Ook mijn complimenten hoor, ziet er strak en puik uit. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.