LWe Geplaatst 1 November, 2010 Geplaatst 1 November, 2010 Hoi, we hebben sinds 2000 km de nieuwe Sportage. We vinden het nog steeds topkeuze (tov IX 35). Van te voren 2x Sorento gereden,was ook zeer naar wens. Nu stoort me bij Sportage alleen het feit dat hij bij een koude motor veel schokt. De dealer geeft aan dat het in de computer zit en men nog geen oplossing heeft. Heeft er iemand dezelfde ervaring en misschien een oplossing? Quote
bigwade Geplaatst 1 November, 2010 Geplaatst 1 November, 2010 Welkom hier Wat schokt er ? Bak, koppeling, motor ? Quote
LWe Geplaatst 1 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 1 November, 2010 De motor schokt,na circa 15 km is het voorbij. Quote
LWe Geplaatst 1 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 1 November, 2010 Nee, met dit weer niet meer. Je merkt ook dat de motor wat langer koud blijft. De temp-mtere staat vrij snel in de buurt van de 90. Toen ik de dealer belde over het probleem herkende hij het wel,had er alleen nog geen oplossing voor. Het had iets te maken met de computer die de hoeveelheid lucht regelt bij de benzine (zoiets was het). Quote
Gast asterix Geplaatst 1 November, 2010 Geplaatst 1 November, 2010 Zelf sinds 650 kilometer nu een Sportage benzine automaat maar zoiets totaal nog niet gemerkt. Ik vind juist dat de motor enorm rustig en stil is, ook als ie net gestart is. Quote
delhage Geplaatst 2 November, 2010 Geplaatst 2 November, 2010 ik heb er nu 1200km opzitten bij koude start nog niets van gemerkt ,wel moet je goed luisteren of de motor loopt is zo geruisloos ,ben er erg tevreden over Quote
der Rudi Geplaatst 3 November, 2010 Geplaatst 3 November, 2010 Ook ik heb er totaal geen last van. Hij staat weliswaar in een garage die ik onder het huis heb zodat het er zeker niet koud is. Maar ook als ik op het eind van de dag bij mijn werk wegrijd heb ik nergens last van. Quote
zwafra Geplaatst 4 November, 2010 Geplaatst 4 November, 2010 Mijn Sportage had er in het begin ook lichtelijk last van maar nu er zo,n 3500 km op de teller staat is het probleem bij mij geheel verdwenen en loopt de motor als een zonnnetje ..... Quote
Dutchman Geplaatst 5 November, 2010 Geplaatst 5 November, 2010 Hoi,we hebben sinds 2000 km de nieuwe Sportage. We vinden het nog steeds topkeuze (tov IX 35). Van te voren 2x Sorento gereden,was ook zeer naar wens. Nu stoort me bij Sportage alleen het feit dat hij bij een koude motor veel schokt. De dealer geeft aan dat het in de computer zit en men nog geen oplossing heeft. Heeft er iemand dezelfde ervaring en misschien een oplossing? Wij hebben de sportage nu vanaf 30 september en nog geen enkel minpunt kunnen ontdekken. En eerlijk gezegd lijkt mij het antwoord van je dealer mij kletskoek. Ter informatie wij hebben de KIA 2.0 benzine inmiddels ruim 3000km op de teller. Wij zijn zelden zo enthousiast geweest over onze nieuwe auto en de vele mogelijkheden. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.