Gast asterix Geplaatst 1 November, 2010 Geplaatst 1 November, 2010 Hallo, Ik heb mijn nieuwe Sportage aangemeld op www.mijnkia.nl ... en ik zie daarop dat ik blijkbaar CO2 neutraal rijd voor een jaar. Blijkbaar heeft KIA dat gedaan maar ik heb niet het gevoel dat dat 'breed' uitgemeten wordt. Met 30000 km per jaar kost 5 jaar compensatie maar EUR 225. Zelf geloof ik er allemaal niet echt in, maar klinkt wel goed om tegen mensen die zeuren over de 'te grote Sportage' dat je CO2 neutraal rijdt ... "Jij ook?" Marcel Quote
bigwade Geplaatst 1 November, 2010 Geplaatst 1 November, 2010 Het zit een jaartje "gratis" bij aanschaf geloof ik. Quote
KiaZeker Geplaatst 1 November, 2010 Geplaatst 1 November, 2010 Afgezien van de welles-nietes discussie over de invloed van CO2 denk ik dat je als individu niet meer druk hoeft te maken over jouw persoonlijke CO2 bijdrage als de overheid zonder blikken en blozen kolencentrales laat bouwen (en subsidieert bovendien). Vandaag in het nieuws: de nieuwe EON centrale op de maasvlakte gaat 5.6 miljoen ton CO2 per jaar braken. Een doorsnee auto doet 3 ton per jaar. En dan zitten er nog meer kolencentrales in de planning. Besparen op het auto verkeer heeft dus geen enkele zin meer. Quote
Smart Geplaatst 1 November, 2010 Geplaatst 1 November, 2010 Je bent in ieder geval een gulle gever door de aanplant van schijtnoten door Kia ergens in de wereld. http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=43094&postcount=1 Quote
Rick Geplaatst 2 November, 2010 Geplaatst 2 November, 2010 Hallo,Ik heb mijn nieuwe Sportage aangemeld op www.mijnkia.nl ... en ik zie daarop dat ik blijkbaar CO2 neutraal rijd voor een jaar. Wat houd dat in en wat heb je hieraan? Quote
Smart Geplaatst 2 November, 2010 Geplaatst 2 November, 2010 Doordat er een plant wordt gepoot, wordt CO2 opgenomen en scheelt dat het milieu. Jij hebt er direct niets aan, indirect misschien dat je een goed gevoel kunt overhouden aan het feit dat je de natuur een handje hebt geholpen en je (eventuele) (klein)kinderen een betere toekomst kunt geven. Geen goed gevoel is dat je het ozo goede idee van Kia zelf hebt betaald. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.