sportage2011 Geplaatst 6 November, 2010 Geplaatst 6 November, 2010 Hallo allemaal, Weet iemand of het monteren van deze skid set gemakkelijk is: http://tinyurl.com/2vqrl9y Hij ziet er namelijk wel mooi uit en heb dan een set voor de prijs van alleen de voorkant. Groetjes, Quote
zwafra Geplaatst 6 November, 2010 Geplaatst 6 November, 2010 Het monteren lijkt mij niet echt een probleem ,zit waarschijnlijk geplakt ... Kijk maar even op naar deze plaatjes .. http://www.sportager.net/bbs/bbs.php?id=s004&no=352 Quote
Smart Geplaatst 6 November, 2010 Geplaatst 6 November, 2010 Volgens mij worden de skidplates verlijmd net zoals de achterspoilers. Met speciale lijm, ontvetten, moet het zelf ook lukken. Quote
sportage2011 Geplaatst 6 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 November, 2010 Ja ik hoorde al van de verkoper dat het vast zit met een aantal schroeven en 3M tape dus dat moet geen probleem zijn. Normaal kosten die dingen 600 euro voor voor en achter. Nu kan je voor 160 eurootjes voor en achter krijgen. Lijkt me helemaal mooi:D Quote
scorpioshuma Geplaatst 6 November, 2010 Geplaatst 6 November, 2010 Ja ik hoorde al van de verkoper dat het vast zit met een aantal schroeven en 3M tape dus dat moet geen probleem zijn. Normaal kosten die dingen 600 euro voor voor en achter. Nu kan je voor 160 eurootjes voor en achter krijgen. Lijkt me helemaal mooi:D Zit er dan geen verschil in het materiaal ? Deze plastic voor de sier en origineel in metaal voor de functionele bescherming ?? Quote
bigwade Geplaatst 6 November, 2010 Geplaatst 6 November, 2010 Zit er dan geen verschil in het materiaal ?Deze plastic voor de sier en origineel in metaal voor de functionele bescherming ?? Wat denk je zelf....... Met zo'n auto ga je het veld toch niet in ? Quote
scorpioshuma Geplaatst 6 November, 2010 Geplaatst 6 November, 2010 Wat denk je zelf.......Met zo'n auto ga je het veld toch niet in ? Zag van de week nog een opmerking van een sorentorijder over hout halen in het bos Quote
Sjölp Geplaatst 6 November, 2010 Geplaatst 6 November, 2010 En hoe zit dat met de douane? Hopen dat jouw pakje er niet uit wordt gepikt?? Quote
bigwade Geplaatst 6 November, 2010 Geplaatst 6 November, 2010 Zal zo'n 20-30 euro zijn denk ik. Quote
scorpioshuma Geplaatst 6 November, 2010 Geplaatst 6 November, 2010 Zal zo'n 20-30 euro zijn denk ik. Die gaan volgens mij dan uit van hun vermeende marktwaarde (laten we zeggen 400), daar 19% BTW over + de boete = al snel een 100+ euro !! Quote
sportage2011 Geplaatst 7 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 November, 2010 Die gaan volgens mij dan uit van hun vermeende marktwaarde (laten we zeggen 400), daar 19% BTW over + de boete = al snel een 100+ euro !! Stel ik krijg dan in totaal een boete van 150 euro dan heb ik dus voor 300 eu de set skidplates. Bij de dealer kost het me zoiezo 600 euries. Quote
bowie97 Geplaatst 7 November, 2010 Geplaatst 7 November, 2010 Stel ik krijg dan in totaal een boete van 150 euro dan heb ik dus voor 300 eu de set skidplates. Bij de dealer kost het me zoiezo 600 euries. Foute denkwijze denk ik. Het kost bij de dealer Quote
sportage2011 Geplaatst 7 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 November, 2010 Bowie dit is inderdaad iets om goed over na te denken. Denk dan toch dat ik voor die aanbieding van jou ga. Zoiezo iets betrouwbaarder als het gewoon uit duitsland komt ipv de andere kant van de wereld. Heb jij al ervaringen bij de kia shop? Quote
bigwade Geplaatst 7 November, 2010 Geplaatst 7 November, 2010 Wat een larie, heb diverse keren spullen uit Hongkong en Korea laten komen. Hongkong leveranties glijden doorgaans zo door de bus (ook dure fotospullen) en bij mijn grill en wimpers (uit Korea) moest ik op een totaal bedrag van 300 eu Quote
bowie97 Geplaatst 8 November, 2010 Geplaatst 8 November, 2010 Sportage2011, Nee, ik heb zelf geen ervaring bij KIA Shop. Dit is geen aanbieding van mij hoor. Het is een tip. Ik zal eens kijken of het Duitse Kia forum iets heeft over die shop. Brigwade, Hoezo larie. Synoniem van larie: nonsens Synoniem van larie: onzin Synoniem van larie: zotteklap Er is een groot verschil tussen larie en ervaring. Jij hebt, tot nu toe, een positieve ervaring. Ik jammer genoeg niet. Ik heb een rekening van TNT liggen die ging, volgens hun, over een bedrag van 1 Quote
bigwade Geplaatst 8 November, 2010 Geplaatst 8 November, 2010 Gevalletje pech.. Maar ik zou zeker bezwaar maken bij de douane over jouw kosten. Heb echt alleen maar goede ervaringen met verzendingen uit het oosten en steevast narigheid met spullen uit Amerika (krankzinnige verzendkosten met daaroverheen btw en invoerheffing, verzendkosten worden meegerekend..) Quote
sportage2011 Geplaatst 8 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 November, 2010 Zo te zien denk ik dat ik toch alsnog voor de het oosten ga. Ik importeer zelf ook heel vaak kleine dingen in grote hoeveelheden zoals adapters, hoesjes etc. Had nog nooit eigenlijk z'n groot pakket verstuurd. Ik zal even kijken naar de recensie van deze verkoper. Als hij gewoon alles netjes opgeeft en ik mazzel heb zijn het hele goedkope skid plates. Quote
Alex Geplaatst 9 November, 2010 Geplaatst 9 November, 2010 (aangepast) Die Sorentorijder die zijn hout haalde in het bos ben ik. Ik heb er skid plates van www.asfir.com op gemonteerd. Echt degelijk functioneel spul, een aluplaat van zo'n 5 mm dik (http://www.asfir.com/admin/Catalogue/Files/8140857.pdf). De prijs was ook wel degelijk; ik dacht iets van 400 € per plaat inclusief montage en BTW. Maar ze hebben wel al hun nut bewezen ! Voor de nieuwe Sportage is er blijkbaar nog niets beschikbaar bij Asfir. Alex 9 November, 2010 aangepast door Alex Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.