Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Pleidooi overzichtelijkheid forum!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Klopt ! en voorheen was er ook een betaald lidmaatschap, dacht ik.

Dat schiet in de snelle "gratistijd" van 2010 niet op.

Dit was alleen voor de ritten en niet voor het forum, dat was gratis.

Geplaatst
Ik merk dat 'jongere' leden toch wat overlopen worden door de oudere garde. (leeftijd bedoel ik dan) Wij zijn vaak wat onzekerder en zoeken bevestigingen waar de oudere garde iets meer beslissen alvorens te plaatsen. Al is daar niks mis mee, het wordt vaak te snel afgeschoten!

Ik geloof ook wel dat sommige jonge honden beslist onzekerder in het leven staan dan de ouderen, die gepokt en gemazeld zijn, maar ook door schade en schande wijzer zijn geworden (hopelijk!). In dat laatste schuilt wel de kracht, je moet een bepaald risico durven lopen. Ik denk dat een aantal forummers jou daar op 'subtiele' wijze op geattendeerd hebben.:wink: Het was in ieder geval plagen niet pesten.

We zien nu wel veel meer bezoekers, al dan niet lid, omdat het quotum van 5 gelezen berichten (voor niet leden) er af is.

Het gaat dus goed en hier en daar kan er worden fijn geslepen.

Dat er zoveel nieuwe leden zijn bijgekomen is goed. Dat er een vaste club van forummers is die dagelijks het forum bezoeken en antwoorden op vragen of quoten op berichten, is ook positief. Je moet het niet in je hoofd halen om twee dagen niet het forum te bezoeken, want je bent gelijk de Sjaak. Zoveel berichten dat je je gekoesterde avond met je gezin wel kunt vergeten. Nee, het is dan quality time op het forum.:mrgreen:

Dat het altijd beter kan is goed. Daar moeten we dan maar aan werken of elkaar erop wijzen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...