rvroijen Posted November 12, 2010 Posted November 12, 2010 Naar aanleiding van een eerder door mij geplaatst bericht / verslag over mijn ervaring met mijn Pro-Cee Quote
antonief Posted November 12, 2010 Posted November 12, 2010 Lijkt mij een goed plan mocht je ontevreden zijn over je dealer dan geeft dit je de mogelijkheid om op basis van ervaringen een dealer te zoeken met goede beoordelingen. Quote
Smart Posted November 12, 2010 Posted November 12, 2010 (edited) Volgens mij is zo'n beoordeling richting Kia NL meer om dealers aan te sporen meer hun uiterste best te doen in klantvriendelijkheid en service richting de klant. Om meteen de dealer de rug toe te keren, betekent misschien wel dat je tientallen kilometers meer moet rijden om een betere service te ontvangen. Daarom is het in ons aller belang dat de bewuste dealer de klachten serieus neemt en maatregelen treft, om zodoende de klant te behouden. Tenslotte wil jouw dealer over een aantal jaren ook nog een Kia aan jou verkopen. Edited November 12, 2010 by Smart Quote
bigwade Posted November 12, 2010 Posted November 12, 2010 2 Dealer review Topics onder "belangrijk" een dealer-plus en een dealer-min. Geen scheldpartijen, geen reclame etc, zwaar gemodereerd en ik vind het een UITSTEKEND PLAN Quote
jos16 Posted November 12, 2010 Posted November 12, 2010 2 Dealer review Topics onder "belangrijk" een dealer-plus en een dealer-min.Geen scheldpartijen, geen reclame etc, zwaar gemodereerd en ik vind het een UITSTEKEND PLAN Zeer goed plan. Quote
scorpioshuma Posted November 12, 2010 Posted November 12, 2010 Zeker een goed plan, maar ...wel opletten dat de dealernaam er bij staat. KIA Almere is bijvoorbeeld niet voldoende, die is de laatste jaren meerdere keren van eigenaar veranderd. Tevens misschien een idee om de dealer op de hoogte te brengen van een reactie ? Dan kan een dealer ook een reactie geven. We kennen allemaal de voorbeelden van de extreem kritische en communicatief vaardige klanten die hier ook zijn geweest Quote
bigwade Posted November 12, 2010 Posted November 12, 2010 Vandaar ook de opmerking "zwaar gemodereerd" Quote
rvroijen Posted November 12, 2010 Author Posted November 12, 2010 Dat was ook de bedoeling van mijn oproep. Objectief berichten wat je bevindingen zijn bij je dealer. Dus geen gooi en smijtwerk, maar een nette review. Quote
D'olde grieze Posted November 21, 2010 Posted November 21, 2010 Dit lijkt mij als junior lid ook een uitstekend idee. Groet van D'olde grieze Quote
Micle Posted November 26, 2010 Posted November 26, 2010 Gezien ik over een paar weken mij kia ga halen in Ijselstijn en ik bij Eindhoven woon gaat deze dealer dus niet mijn dealer worden. Wie heeft er goede ervaringen met een Kia dealer in de regio Eindhoven. Dan kan ik daar eens langs gaan om een praatje te maken als ik mijn ceed heb. (heb ik meteen weer een doel om naar toe te rijden nadat ik de hele famlilie gehad heb;) ) Quote
hankpeters Posted November 27, 2010 Posted November 27, 2010 Gezien ik over een paar weken mij kia ga halen in Ijselstijn en ik bij Eindhoven woon gaat deze dealer dus niet mijn dealer worden. Wie heeft er goede ervaringen met een Kia dealer in de regio Eindhoven. Dan kan ik daar eens langs gaan om een praatje te maken als ik mijn ceed heb. (heb ik meteen weer een doel om naar toe te rijden nadat ik de hele famlilie gehad heb;) ) Heb ervaring met de kia dealer in eindhoven. auto zuid. hij zit in woensel naast walinga autogas.auto via handelaar in beek en donk gekocht met fabrieks garantie. daar ik op gas rij en meteen na aankoop van de wagen, die 2 jaar oud was, problemen had. Ik dus naar de dealer er was er geen in helmond omdat krooymans net over de kop was gegaan.werd bij de dealer als een gerespecteerde klant behandeld en de problemen, kop revisie en een nieuwe gaspomp goed opgelost en kosteloos. wel de auto enkele weken moeten missen ivm de reparatie. heb alleen maar goede dingen over de dealer met als puntje dat de chef werkplaats de man is die daar werkelijk alles weet. zoals al eerder opgemerkt een dikke 9 voor deze dealer wat mij betreft. daar ik in Helmond woon en ondertussen er ook weer een dealer in Helmond is heb ik daar mijn laatste beurt laten doen. ook bij hun goede ervaringen. zij merkte op dat de kleppen ook gestelt moesten worden waarop ik melde dat dat gebeurt was bij de koprevisie. antwoord 'oke' maar vergeet niet het naar 30000 km weer te doen . dus ze denken mee. ook de verkoop in Helmond niets dan lof we hebben ondertussen daar een picanto gekocht. ook daar werd meegedacht met ons. dus wat mij betreft een 8+ heb nog te weinig ervaring met hun voor een beter cijfer mvg Hank Quote
Micle Posted November 27, 2010 Posted November 27, 2010 Heb ervaring met de kia dealer in eindhoven. auto zuid. hij zit in woensel naast walinga autogas.auto via handelaar in beek en donk gekocht met fabrieks garantie. daar ik op gas rij en meteen na aankoop van de wagen, die 2 jaar oud was, problemen had. Ik dus naar de dealer er was er geen in helmond omdat krooymans net over de kop was gegaan.werd bij de dealer als een gerespecteerde klant behandeld en de problemen, kop revisie en een nieuwe gaspomp goed opgelost en kosteloos. wel de auto enkele weken moeten missen ivm de reparatie. heb alleen maar goede dingen over de dealer met als puntje dat de chef werkplaats de man is die daar werkelijk alles weet. zoals al eerder opgemerkt een dikke 9 voor deze dealer wat mij betreft.daar ik in Helmond woon en ondertussen er ook weer een dealer in Helmond is heb ik daar mijn laatste beurt laten doen. ook bij hun goede ervaringen. zij merkte op dat de kleppen ook gestelt moesten worden waarop ik melde dat dat gebeurt was bij de koprevisie. antwoord 'oke' maar vergeet niet het naar 30000 km weer te doen . dus ze denken mee. ook de verkoop in Helmond niets dan lof we hebben ondertussen daar een picanto gekocht. ook daar werd meegedacht met ons. dus wat mij betreft een 8+ heb nog te weinig ervaring met hun voor een beter cijfer mvg Hank Hank, Hartelijk dan voor jou info. Voor mij maakt het niet veel uit betreft afstand en tijd tussen deze twee dealers. Dus erg fijn om te weten dat ik twee goede dealers in de directe omgeving heb zitten. Zal in januari eens bij beide dealers eens langs gaan om rond te kijken en dan zie ik wel bij ik blijf hangen. Quote
Kia Fan Posted November 27, 2010 Posted November 27, 2010 @hankpeters autozuid is inmiddels niet meer die is failliet... Quote
hankpeters Posted November 27, 2010 Posted November 27, 2010 heb het gezien is : content autogroep geworden. Kia-dealer > Verkoop en ServiceAdres:Vaalserbergweg 2b 5628 CJ EINDHOVENTel.: 040 25 92 800Fax: 040 25 92 818Internet: www.kia-eindhoven.nlE-mail: info@cjdeindhoven.nl Quote
Peterrrrr Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Toch wel apart ! Nu gaat Herman Driessen KIA doen, iets waar ik erg benieuwd naar ben ! De meeste mensen zal die naam niks zeggen, maar HDMG des te meer (de Herman Driessen Mobilty Groep) ! Deze partij is in 2008 op de fles gegaan met 16 bv's ! http://www.autoblog.nl/archive/2008/08/21/hdmg-autobedrijf-van-formaat-is-failliet Quote
Recommended Posts