KiaVenga12 Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Links naast de koppeling wordt door practisch iedereen zijn voet in de ruststand gezet. Om slijtage te voorkomen heb ik vroeger wel eens een rubber matje vastgelijmd. Dit had ik dan geknipt uit een spatlap voor de fiets. Bestaat er iets officieels voor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patten Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Volgens mij niet. Maar ik snap ook niet waarom mensen een stuk plastic dat ervoor dient om je voet op te zetten willen beschermen.... Zal bij latere verkoop/inruil/whatever van je auto echt niets extra opleveren. Maar bij de Kwantum heb je wel zelfklevende vloertegels voor een euro die doen het ook wel. Succes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Heerlijk, creatief met kurk, haha ! Heb je ook foto's van dat thuiswerk ? Leuk ! NB in je instellingen staat dat er geen PB berichten naar je kunnen worden gestuurd, jammer.. (forum instelling) Ik heb geen idee hoe contact met je te krijgen. Stuur mij een PB en dit onderste deel wordt gewist. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KiaVenga12 Posted November 12, 2010 Author Share Posted November 12, 2010 (edited) @Patten: Waar zit dat stuk plastic dan? In mijn Venga vind ik dat niet. @Bigwade: Als je mij tenminste bedoelt... Contact; ik dacht dat we daar het forum voor hadden... Ik ben van mening dat hier de plek is voor mededelingen en ervaringen, zodat ook iedereeen daarvan meeprofiteert. Edited November 12, 2010 by KiaVenga12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga OK Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Is hiermee het item Venga matten weer terug.....?? Bigwade: leef je uit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 @Bigwade: Als je mij tenminste bedoelt... Contact; ik dacht dat we daar het forum voor hadden... Ja, maar naast openbare berichten, kun je ook andere dingen delen en overleggen zonder dat dat publiek is. Als je daar niet voor open staat, prima. NB Zonder die PB's was de contactgroep richting Kia NL ook nooit van de grond gekomen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patten Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 @KiaVenga12: In mijn Cee'd is het gewoon een stuk veredelt plastic naast de koppeling waar ik mijn voet op zet. Ik weet niet of het in de Venga hetzelfde is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Nee, die luxe van een plastic voetplankje kennen wij niet in de Venga. Wij hebben hoogpolig tapijt in die hoek! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts