dwguido Geplaatst 17 November, 2010 Geplaatst 17 November, 2010 Iemand ook zoveel problemen met sensoren? C Quote
betominice Geplaatst 17 November, 2010 Geplaatst 17 November, 2010 Hoi dwguido Weet niet wanneer ze voor het laatst zijn vervangen maar garantie van twee jaar gaat weer in bij vervanging overgens snel stuk? Greetz Raymond Quote
Alex VB Geplaatst 17 November, 2010 Geplaatst 17 November, 2010 Dat is niet helemaal waar. Zeker niet in Belgi Quote
betominice Geplaatst 17 November, 2010 Geplaatst 17 November, 2010 O niet gezien dat tie uit belgie kwam maar gelukkig woon ik in Nederland geldt die regel gelukkig wel . Quote
patten Geplaatst 17 November, 2010 Geplaatst 17 November, 2010 (aangepast) Dat is niet waar! Als je de kleine regeltjes erop na leest zul je ontdekken dat de meeste garanties bij vervanging/reparatie gewoon vervallen op de 1e termijn. Echter geven leveranciers/reparateur vaak een garantie van een x-periode op de vervanging/reparatie. Wettelijk is dit (dacht ik) zelfs niet eens verplicht en mogen ze gewoon de 1e (originele) garantietermijn handhaven. De goede werking van het product wordt immers gegarandeert voor die bepaalde periode. Die hoeven ze echt niet te verlengen. Er zijn uitzonderingen. Als een reparatie bijv. niet goed is uitgevoerd. Zou anders een mooi zaakje worden als iets het net telkens binnen de garantietermijn het begeeft. De dealer moet het repareren en jij hebt weer volledige garantie.... Zo zou je bij wijze van spreken tot in het oneindige garantie kunnen houden. NOT. Het consumentenrecht is best sterk, maar niet zoooo sterk. O niet gezien dat tie uit belgie kwam maar gelukkig woon ik in Nederland geldt die regel gelukkig wel . 17 November, 2010 aangepast door patten Quote
brrrtje Geplaatst 18 November, 2010 Geplaatst 18 November, 2010 Iemand ook zoveel problemen met sensoren?C Quote
kiadxa3 Geplaatst 22 November, 2010 Geplaatst 22 November, 2010 Weinig bemoedigend, ik heb vernomen bij mijn Kia dealer Antwerpen Schelle dat voor het plaatsen van een set Kia-achteruitrij sensoren de prijs 400 € is. Mijn Kia Sportage is pas aangekocht per 3 september 2010. Zal ik er dan maar van af zien?? vgr Kiadxa3 roel. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.