Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
En dat leest ze gezellig mee op de bank op je laptop ? HAHAHA!

Sommige vrouwen proberen dat wel......hahaha!:mrgreen:

Geplaatst

Maar serieus, Ik heb Frans Duits en Engels geprobeerd en het werkt prima en meteen, alleen de duitse dame zei dat ze me niet begreep. De andere talen (behalve het Nederlands)spreek ik niet dus die heb ik niet kunnen proberen. Dus wat kunnen we nu gaan doen? Afwachten? waarop? wie weet raad.

En bedankt voor de goede raad ik heb de voor haar bestelde Laptop meteen afbesteld.

Geplaatst

melding maken bij je dealer. ik heb een wat boze mail gestuurd naar mijn dealer met dat het eigenlijk nergens op slaat van dat je voor niet werkende onderdelen nog voor heb moeten betalen ect. Deze mail hebben ze naar kia nederland gestuurd met een terugreaktie dat alle dealers het aantal auto's met kenteken moet doorgeven aan kia nederland.blijf het toch allemaal een beetje jammer

Geplaatst

Stem herkenning werkt niet

Ik heb deze week mijn nieuwe ix35 in ontvangst mogen nemen. Bij aflevering werd gemeld dat de voice commando's niet werken (en dat klopt), de verwachting van de dealer is dat dit januari wordt....

Deze gegevens heb ik van de Hyundaiclub.

Misschien hebben we hier iets aan?

• 1 jaar later...
Geplaatst

In mijn sportage 2 dagen oud werkt spraakherkenning in nederlands wel. Niet altijd helamaal goed, maar werkt wel. Ik zou graag een optie hebben om het adresboek op het display door te bladeren. Zou deze optie in een update komen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...