Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Levertijd Ceed SW

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik denk juist wel dat het van deze tijd is !

Diesel is op dit moment niet echt "hot" zeg maar... tevens heb je op heel veel modellen een levertijd van minimaal 4 mnd.

Geplaatst

Zonder licht aan het eind van de tunnel. Volgens mij komen ze niet per boot of vrachtauto, maar met een bakfiets die vanwege de grote last een wel heel klein verzet heeft.

.............

Dit is toch niet van deze tijd!

Groeten

Coen :(

Ik zat dinsdag achter een vrachtwagen vol Cee'ds!

• 2 weken later...
Geplaatst

Peterrrrr

Ik denk juist wel dat het van deze tijd is !

Diesel is op dit moment niet echt "hot" zeg maar... tevens heb je op heel veel modellen een levertijd van minimaal 4 mn

Beste Petrrrr,

In nederland dan wel niet maar europees gezien juist weer wel. En ik ga er dan van uit dat deze diesels allemaal uit dezelfde productie komen.

Trouwens hoe zit het met de leasemarkt, zijn die nu in voor benzine?

Ga dus nog steeds er van uit dat dit klanten kost.

Uit eigen ervaring weet ik dat iemand die voor een Sportage kwam, meteen verbijsterd afhaakte na vernemen levertijd.

Trouwens meeste reacties gaan in deze richting wanneer men belangstellend informeerd, wanneer auto komt.

Toch echt niet meer van deze tijd.

Vr. groet,

Coen

Geplaatst

Je ziet wel een verschuiving bij de leasemaatschappijen. Tegenwoordig is diesel aantrekkelijk vanaf zo'n 40,45.000km p/j.

Wij zien leaseorders binnenkomen voor benzine auto's die 45.000km p/j moeten rijden.

De levertijden op bijvoorbeeld de Sportage zit niemand te wachten, als er iemand komt lijkt het mij wel zo netjes om even te melden wat de levertijd is van een auto.

Geplaatst

Peterrrrr

Je ziet wel een verschuiving bij de leasemaatschappijen. Tegenwoordig is diesel aantrekkelijk vanaf zo'n 40,45.000km p/j.

Wij zien leaseorders binnenkomen voor benzine auto's die 45.000km p/j moeten rijden.

De levertijden op bijvoorbeeld de Sportage zit niemand te wachten, als er iemand komt lijkt het mij wel zo netjes om even te melden wat de levertijd is van een auto.

Ben het helemaal met je eens, maar als kia-fan vind ik het jammer dat levertijd al geruime tijd zo buiten proporties is.

Wil je de beste zijn dan zul je overal goed in moeten zijn. Jammer, lijkt me toch dat er iemand van Kia Nederland eens een tipje van de sluier oplicht.

Daarvoor lijkt mij dit forum toch bedoeld. Ik zie dit nl. als een mogelijkheid tot communiceren met Kia.

Zou misschien een optie zijn als bv. iemand van Kia die toch reeds meeleest hier vragen van Koning Klant beantwoordt.

Voegt mijns inziens wel iets toe aan dit forum.

Groetjes

Coen

Geplaatst

Je weet dat als je een hele mooie auto maakt die het in elk land gewoon heel goed doet dat je met levertijden te maken krijgt.

Buiten proportie vind ik een levertijd van +/- 4 maanden niet, op de Qashqai liep de levertijd op tot 15 maanden in de extreme gevallen. Zelfs nu zit daar ook die levertijd op. Er zitten hier meerdere mensen van KIA Nederland, zoals je wellicht weet is er een KIA werkgroep op dit forum actief.

Ik weet toevallig dat de fabriek bepaald waar de auto's naar toe gaan dus heb goede hoop dat het met de levertijd goed gaat komen !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...