Venga1 Geplaatst 23 November, 2010 Geplaatst 23 November, 2010 , steenslag beschermfolie is hersteld, bij mij is het aan de linker kant helemaal weg Zou dit problemen geven, of maakt het eigenlijk niet uit? prima actie van je dealer!! Quote
Remko .me Geplaatst 23 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 November, 2010 bij mij is het aan de linker kant helemaal wegZou dit problemen geven, of maakt het eigenlijk niet uit? Maakt niet uit.. het heeft te maken met steenslag wat daar nu tegen je lak aan kan slaan... alleen als je nou eerlijk bent weet je dat het minimale bescherming geeft.... zo kun je je hele auto wel 1 grote beschermfolie geven Quote
KiaVenga12 Geplaatst 23 November, 2010 Geplaatst 23 November, 2010 Ik snap trouwens niet waarom die bescherming nou net daar is aangebracht. Slaat steenslag veel bij die beplakte hoek? Ik kan het me nauwelijks voorstellen. Niet aleen aan de hele onderzijkant van de auto, nee precies op dat plekje...? Buitendat, bij ietsje onvoorzichtig uitstappen aan de achterdeuren schop je het bovenste randje los. Quote
Jantje.2 Geplaatst 23 November, 2010 Geplaatst 23 November, 2010 Bij mijn pro ceed heb ik de meeste steenslag aan de onderkant bij de deur/de b-stijl Quote
KiaVenga12 Geplaatst 23 November, 2010 Geplaatst 23 November, 2010 Dus in het midden van de auto aan de onderzijde, tussen voor en achterportier? Quote
Jantje.2 Geplaatst 23 November, 2010 Geplaatst 23 November, 2010 Ik heb geen achterportier, maar inderdaad op de plek waar normaal achterportier zou beginnen. Quote
KiaVenga12 Geplaatst 24 November, 2010 Geplaatst 24 November, 2010 Ja, dat is dus de meest voor de hand liggende plek, maar toch niet waar Kia deze folies zet. Vlak onder de linkeronderhoek van de deur... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.