Remko .me Geplaatst 24 November, 2010 Geplaatst 24 November, 2010 (aangepast) Hoi Allemaal, Tegenwoordig (vast niet allemaal) kun je startschermen van navigatiesystemen aanpassen. Ik denk dat het erg leuk is als wij deze gaan verzamelen zodat iedereen een persoonlijk tintje kan geven aan zijn of haar navigatiesysteem. Ik ben bewust gaan zoeken naar startschermen van Kia voor de Pioneer, de afmetingen zijn vrijwel altijd gelijk alleen moet je wel rekening houden met het feit dat het tot 7inch goed zichtbaar moet zijn. 800pixels breedte is minimaal wat we hier dus moeten plaatsen. Ik trap af, als bijlage! Ik denk dat het een leuke topic kan worden. 24 November, 2010 aangepast door Chrones Quote
Smart Geplaatst 24 November, 2010 Geplaatst 24 November, 2010 (aangepast) Deze misschien? 24 November, 2010 aangepast door Smart Quote
bigwade Geplaatst 24 November, 2010 Geplaatst 24 November, 2010 Als ik Chrones was ging ik beslist voor de 6e De HA-64-52 Quote
Remko .me Geplaatst 24 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 November, 2010 Lol gaat lekker smart, beetje onoverzichtelijk vandaar dat ik zei als bijlage! Ik zie wel een paar leuke, @bigwade is niet voor mij alleen, ik wil een verzameltopic cre Quote
bigwade Geplaatst 24 November, 2010 Geplaatst 24 November, 2010 @bigwade is niet voor mij alleen, ik wil een verzameltopic cre Quote
Smart Geplaatst 24 November, 2010 Geplaatst 24 November, 2010 (aangepast) Deze misschien? 24 November, 2010 aangepast door Smart Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.