LeFouduVolant. Posted October 5, 2006 Posted October 5, 2006 Voor de liefhebbers .... enkele foto's geupload in het fotoalbum ... Kijkplezier ... Where will it all end ... Quote
Tazteam Posted October 5, 2006 Posted October 5, 2006 Hallo, wat een nette verschijning Het glazen gedeelte van het dak vind ik super, is heel apart om te zien en komt de Pica echt ten goede, zeer goede keuze om zoiets te plaatsen. Maar toch een vraag: is het nog mogelijk om de handrem op een normale manier te gebruiken ivm die armsteun?? Hij lijkt mij een beetje (veel) in de weg te zitten. Nogmaals: een hele mooie auto. Philip Quote
LeFouduVolant. Posted October 5, 2006 Author Posted October 5, 2006 Hallo,wat een nette verschijning Het glazen gedeelte van het dak vind ik super, is heel apart om te zien en komt de Pica echt ten goede, zeer goede keuze om zoiets te plaatsen. Maar toch een vraag: is het nog mogelijk om de handrem op een normale manier te gebruiken ivm die armsteun?? Hij lijkt mij een beetje (veel) in de weg te zitten. Nogmaals: een hele mooie auto. Philip Evening taz ... Glazen dak is een WEABSTO dubbele slider ? 1080 .- en zijn geld tot de laatste stuiver waard ... Overigens geplaatst door een Belgische firma met filiaal in Terneuzen ,toch niet zo gek ver weg van Breda ,niet . De lederen armsteun is opklapbaar ,perfect geplaatst bij schakelwerk en op de foto optisch sterk "vooraan" door de plaatsing van de voorstoel ... ver weg om m'n 1.91 "onder te brengen" ... Leuk wagentje indeed ,dat eerder toevallig in mijn collectie is terecht gekomen ... gekocht nieuw nul k's oningeschreven van een winnaar op het "Rad van Fortuin" .... 4000 euros onder de nieuwprijs ... Alles erop en eraan inbegrepen airco ( in Belgie een optie op de EX ) ?n is een dieseltje met zeer propere manieren ,kan ook moeilijk anders met zo'n hi-tec palmares ,3 valves pro cilinder ,double OHC's ,variable turbo ,common rail second gen ... en 4.7 litertjes op honderd ,veel koppel vanaf 1900 rpm's ,gaat er in zijn hoogste versnellingen in het grote verzet verbazend goed vandoor ... Velgen zijn DODZ ,7.16 ET 38 met DUNLOP 9000 195.40.16 ,zeer prettige combinatie ?n met TUV ... Keep it on the island ... Quote
BaBaCC Posted October 13, 2006 Posted October 13, 2006 Kan je me uitleggen hoe ik bij je fotoalbum kom. Ik zit me helemaal suf te zoeken, maar kan je fotoalbum over je Pica nergens vinden. Wil ook graag zien welke wijzingen je allemaal hebt aangebracht en zie bewonderen. Dus als jij of iemand anders me uitleg kan geven over het hoe en wat, dan graag. Alvast hartelijk dank & groeten, Barry Quote
Tazteam Posted October 13, 2006 Posted October 13, 2006 Hallo Barry, als je inlogt en dan deze link volgt kom je er vanzelf bij, hoop ik http://www.kiaclub.nl/forum/album.php Succes Philip Quote
BaBaCC Posted October 14, 2006 Posted October 14, 2006 Hallo Philip, Hartelijk dank voor het doorsturen van de link. Het is gelukt en ik heb de foto's kunnen bewonderen. Dank je wel. Hoe is 't overigens? Nog druk aan het tunen en knutselen aan de Pica? Ik lees de laatste tijd niet zo veel van je t.a.v. je eigen auto. Even een rustperiode? Nogmaals dank & groeten, Barry Quote
BaBaCC Posted October 14, 2006 Posted October 14, 2006 Zo dat ziet er allemaal heel mooi en apart uit. Wat een gigantisch mooi dak joh! Dat heb ik nog niet eerder gezien bij een Pica. Heb je die armsteun speciaal laten maken of is dat een universele? Hoe heb je die bevestigd z? boven de handrem? Is dat niet een belemmering? Verder mijn complimenten voor je Pica. Het ziet er allemaal zeer fraai uit. Veel plezier ermee en groeten, Barry Quote
LeFouduVolant. Posted October 14, 2006 Author Posted October 14, 2006 Zo dat ziet er allemaal heel mooi en apart uit. Wat een gigantisch mooi dak joh! Dat heb ik nog niet eerder gezien bij een Pica.Heb je die armsteun speciaal laten maken of is dat een universele? Hoe heb je die bevestigd z? boven de handrem? Is dat niet een belemmering? Verder mijn complimenten voor je Pica. Het ziet er allemaal zeer fraai uit. Veel plezier ermee en groeten, Barry Hi B., armsteun : http://www.kapaza.be/detail/2778356/Armsteun_kia.html Montage met een zestal schroeven kinderlicht ... Verder open dak ,zoals hier reeds op dit forum beschreven is dubbele slider van WEBASTO . Meerdere foto's volgen n? montage GPS . Keep things up ... Quote
BaBaCC Posted October 15, 2006 Posted October 15, 2006 Dank je de link voor de armsteun. Zo te lezen en op de foto's te zien kan zelfs ik die wel monteren hahaha! Ben namelijk niet zo'n techneut. Succes met je verdere verfaaiing van de Pica. Nogmaals dank & groeten, Barry Quote
Recommended Posts