Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik vind het persoonlijk een beetje een drukke bedoeling aan de achterkant worden met al die typeplaatjes.

De chroomkappen zijn wel heel mooi!

Posted
Ik vind het persoonlijk een beetje een drukke bedoeling aan de achterkant worden met al die typeplaatjes.

De chroomkappen zijn wel heel mooi!

So many people ... so much taste ... :P

PICANTO / MORNING is een statement ... tuning tot in het detail zijnde beide decals zijn origineel en identisch afgewerkt tot in detail ,en dan PICANTO in the West ... MORNING in the East ... :shock:

For the rest ... discussie welles nietes sluit aan bij de discussie betreffende "Het geslacht der Engelen" ... :idea:

D?sol?e dat je enige opmerking hebt terzake ,but so be it ... :roll:

Where will it all end ... :wink:

Posted

Je hebt wel je best gedaan bij va-trade in Duitsland, denk ik. :wink:

Jammer dat er zo weinig leuke accesoires zo direct te kopen zijn, alleen heel ver weg, en vaak ook nog alleen via internet.

Aan de andere kant moeten we blij zijn dat er iets is wat we op de Pica kunnen monteren om hem een beetje op te leuken.

Heeft iemand nog leuke sites, of suggesties...................ik ben best benieuwd :wink::wink:

Philip

Posted

Jammer dat er zo weinig leuke accesoires zo direct te kopen zijn, alleen heel ver weg, en vaak ook nog alleen via internet.

Aan de andere kant moeten we blij zijn dat er iets is wat we op de Pica kunnen monteren om hem een beetje op te leuken.

Heeft iemand nog leuke sites, of suggesties...................ik ben best benieuwd :wink::wink:

Philip

va-trade indeed ,overigens behorend tot de excellente sellers op e-Bay ... :P

Op hetzelfde e-Bay wereldwijd ook nog wat te vinden ,vooral GB ,heb zopas een mooie KIA jas gekocht ,mail hierna de link door ...

Keep it on the island ... :wink:

Posted

Philip

va-trade indeed ,overigens behorend tot de excellente sellers op e-Bay ... :P

Op hetzelfde e-Bay wereldwijd ook nog wat te vinden ,vooral GB ,heb zopas een mooie KIA jas gekocht ,mail hierna de link door ...

Keep it on the island ... :wink:

hier de link ...

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=006&item=160038060171&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1

Where will it all end ... :wink: