fam.kessels Geplaatst 3 December, 2010 Geplaatst 3 December, 2010 Hallo, Ik heb een vraag omtrent de nieuwe Sportage met Plus Pack. Deze bevat volgens de specificaties een ruitenwisser ontdooier. Weet iemand hoe deze werkt? Ik heb de hele weg gereden met de voorruit verwarming aan maar de klompjes ijs/sneeuw zijn niet verdwenen. Ik zie ook geen draad in de voorruit zoals bij de achterruit verwarming. mvg, John Quote
Rick Geplaatst 3 December, 2010 Geplaatst 3 December, 2010 (aangepast) Ik heb een vraag omtrent de nieuwe Sportage met Plus Pack. Deze bevat volgens de specificaties een ruitenwisser ontdooier. Weet iemand hoe deze werkt? Ik heb de hele weg gereden met de voorruit verwarming aan maar de klompjes ijs/sneeuw zijn niet verdwenen. Ik zie ook geen draad in de voorruit zoals bij de achterruit verwarming. Je kunt de ruitewisser ontdooier aanzetten met de knop van de achteruit verwarming. Dus als je de knop van de achterruit verwarming(REAR) indrukt dan gaat daar een lampje op branden, hiermee zet je dan automatisch ook de buitenspiegel verwarming aan en de ruitenwisser ontdooier. 3 December, 2010 aangepast door Rick Quote
fam.kessels Geplaatst 3 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 3 December, 2010 Hoi Rick, Bedankt voor je antwoord. Het is helder, 1 knopje met 3 functies. Quote
der Rudi Geplaatst 3 December, 2010 Geplaatst 3 December, 2010 Zo; weer wat geleerd ................. Wist ik niet dat hij een ruitenwisserontdooier had ................. Quote
Remko .me Geplaatst 3 December, 2010 Geplaatst 3 December, 2010 Zit dit alleen in de nieuwste sportage? Quote
frankd Geplaatst 3 December, 2010 Geplaatst 3 December, 2010 nee, onze "oude" uit 2006 had het ook Quote
Remko .me Geplaatst 3 December, 2010 Geplaatst 3 December, 2010 Ok dus alleen de Sportage en de Venga en C'eed niet. Quote
Peterrrrr Geplaatst 3 December, 2010 Geplaatst 3 December, 2010 Klopt... ik merk er weinig van moet ik zeggen ! Quote
Smart Geplaatst 3 December, 2010 Geplaatst 3 December, 2010 Ik had het ook op de Hyundai Tucson. Werkte goed, het wisserrubber bleef daardoor mooi soepel. Quote
hankpeters Geplaatst 4 December, 2010 Geplaatst 4 December, 2010 Ok dus alleen de Sportage en de Venga en C'eed niet. onze Sorento heeft ook ruitenwisser ontdooier Quote
Gast Gerard K Geplaatst 4 December, 2010 Geplaatst 4 December, 2010 Ogenschijnlijk merk je er niets van, maar inderdaad het rubber blijft soepel en slijt daardoor minder snel. Dat slijten geeft dan meestal op de winterdag bij het vegen zo'n lijntje dat niet mee schoon wordt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.