D'olde grieze Geplaatst 5 December, 2010 Geplaatst 5 December, 2010 Hallo allemaal, Eindelijk even tijd om jullie te informeren. Zoals gemeld, toen ik me voorstelde op dit forum, hebben mijn ex-vriendin en ik een personen/bagage verplaatsapparaat gekocht in de vorm van een Cee'd SW 1.6 CRDi 115 X-ecutive. Deze hebben we afgelopen vrijdag 3 december op kunnen halen bij de dealer in Woerden. Nadat de benodigde papieren rompslomp was afgewikkeld en we nog wat uitleg kregen over de diverse knopjes hebben we het eerste ritje, met een volle tank, naar huis gemaakt. We hadden die middag nog een ritje naar Emmerich gepland, maar omdat het weer er niet beter op werd hebben we dat maar een weekje uitgesteld ondanks het gegeven dat er winterbanden, gemonteerd op de originele stalen velgen, onder zitten. Zodoende staat en nu, na een paar familie bezoekjes in de buurt, nog maar 45 km op de teller. Tot op heden heb ik een zeer goede indruk gekregen van deze auto, met name de acceleratie in de 3e en 4e versnelling heeft mij aangenaam verrast. Ook de verwarming is snel op temperatuur. Gezien de problemen die hier op het forum werden gemeld over de optionele in te bouwen navigatie hebben wij besloten om een Garmin N Quote
bigwade Geplaatst 5 December, 2010 Geplaatst 5 December, 2010 Van dit soort berichten word ik altijd erg blij...... Geniet van je A>>B mobiel grtz! Frank Quote
D'olde grieze Geplaatst 5 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 5 December, 2010 @ Bigwade en Smart Het doet mij deugt als juniorlid dat ik jullie blij heb kunnen maken met mijn berichtje Groet van D'olde grieze Quote
woskam Geplaatst 5 December, 2010 Geplaatst 5 December, 2010 Goed apparaat die Garmin. Heb je ook LifeTime Updates erbij gekocht. Is nu extra voordelig, zodat je altijd over dei nieuwste kaarten kan beschikken. Suc7 met alles. Met ex, kan je twee kanten op, toch? Quote
Smart Geplaatst 5 December, 2010 Geplaatst 5 December, 2010 Met ex, kan je twee kanten op, toch? Dat klopt, het kan inmiddels zijn vrouw zijn geworden. Ga er ook vanuit dat dat zo is, maar ook dit kan twee kanten op.... Quote
HobbyRobby Geplaatst 6 December, 2010 Geplaatst 6 December, 2010 Kijk maar even in z'n profiel: Algemeen Over jezelf Gehuwd met Ex Vriendin Quote
Peterrrrr Geplaatst 6 December, 2010 Geplaatst 6 December, 2010 Heb je ook foto's van je Navigatie ? Mooie kleur heb je gekozen, ook daar mag je best meer foto's van plaatsen ! Quote
bigwade Geplaatst 6 December, 2010 Geplaatst 6 December, 2010 Zitten wij nog heel gevoelig in de relatie sfeer kom jij er weer reuzelomp overheen met foto's van navigatie........ Kras toch ? Quote
Peterrrrr Geplaatst 6 December, 2010 Geplaatst 6 December, 2010 Joh, die man is getrouwd met zijn ex-vriendin. Duidelijk toch ? Foto's Quote
bigwade Geplaatst 6 December, 2010 Geplaatst 6 December, 2010 Van de ex (=in), de navi of de autokleur ?????????? Quote
Venga1 Geplaatst 7 December, 2010 Geplaatst 7 December, 2010 Dat klopt, het kan inmiddels zijn vrouw zijn geworden. Ga er ook vanuit dat dat zo is, maar ook dit kan twee kanten op.... I'm in the war....... het zijn ook net twee kinderen die in de box zitten.hahaha het valt me een beetje tegen van jullie. Jullie zien zo veel maar dit zagen jullie over het hoofd. jullie worden nu toch geen ex forumleden hoop ik he Quote
Smart Geplaatst 7 December, 2010 Geplaatst 7 December, 2010 Wij blijven te allen tijde positief kritisch, maar wij willen zekerheid hebben, zodat onze zorgvuldig gekozen uitspraken ook 100% houvast bieden voor onze mede forumleden. Stel je voor wat een zootje het anders kan worden..! Quote
bigwade Geplaatst 7 December, 2010 Geplaatst 7 December, 2010 jullie worden nu toch geen ex forumleden hoop ik he zit net naar een 3008 te kijken..... schijnt goed te sturen...... Quote
Smart Geplaatst 7 December, 2010 Geplaatst 7 December, 2010 zit net naar een 3008 te kijken..... schijnt goed te sturen...... Hebben ze ook een Lpi/Hybride? Quote
D'olde grieze Geplaatst 8 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 December, 2010 Hallo allemaal, Om te voorkomen dat zeer gewaarde leden een misstap doen, door ze in de verleiding te brengen naar andere auto merken te lonken, kan ik jullie bevestigen dat Hobby Robby het bij het juiste eind had door e.e.a. op een geniale wijze uit te vogelen. Hiermee geef ik overigens geen oordeel over de genialiteit van de overige leden .... alhoewel . Verdere info is dat het huwelijk met mijn Els in 1978 heeft plaatsgevonden en dat we er tot op heden allebei nog steeds van genieten. Over genieten geschreven, de KIA Cee'd SW CRDi gaat nog steeds als een adelaar. Zodra ik in de gelegenheid ben zal ik een paar foto's o.a. van het wegwijzer/educatie/communicatie apparaat plaatsen. Met vriendelijke groet, D'olde grieze (en zijn ex-vriendin ook natuurlijk) Quote
bigwade Geplaatst 8 December, 2010 Geplaatst 8 December, 2010 Ik kijk al uit naar je verhaal hier: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5945 Quote
D'olde grieze Geplaatst 8 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 December, 2010 @ Bigwade Ook daar zal ik proberen het komend weekend e.e.a. in chronologische volgorde voor het nageslacht en voor degene die het wil lezen vast te leggen. Groet van D'olde grieze Quote
Smart Geplaatst 9 December, 2010 Geplaatst 9 December, 2010 Ben ook erg benieuwd naar alle ontwikkelingen en blijf jullie zeker nauwgezet volgen, van dag tot dag. Een soort Big Brother maar dan op het forum. Quote
D'olde grieze Geplaatst 12 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 12 December, 2010 (aangepast) Hallo allemaal, Intussen Km stand 650 bereikt en tot nu toe maakt dit verplaatsing apparaat onze verwachtingen waar. Het ISG systeem begon al rond Km 430 te werken en na wat gewenning mijnerzijds, begin ik ook hiervan steeds meer gebruik te maken. Ook het Garmin N 12 December, 2010 aangepast door D'olde grieze Bluetooth functie toegevoegd Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.