bigwade Geplaatst 15 December, 2010 Geplaatst 15 December, 2010 (aangepast) http://www.birdfeeder.nl/ Hoofdkantoor Houten (the place to be, naar het schijnt, toevallig zit daar ook een Kia Top dealer) CEO birdfeeder: Janet Kok 15 December, 2010 aangepast door bigwade Quote
Smart Geplaatst 15 December, 2010 Geplaatst 15 December, 2010 Je hebt Kia Houten gevoederd en ze hebben blijkbaar heerlijk toegehapt! Dus de 1e 15 nieuwe Kia eigenaren krijgen zo'n Birdfeeder? Quote
bigwade Geplaatst 15 December, 2010 Geplaatst 15 December, 2010 (aangepast) HuH? nee ,ik vond ze leuk als relatiegeschenk voor eigen werk. Daar heeft Kia Houten niks mee te maken, toch ? 15 December, 2010 aangepast door bigwade Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 15 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 December, 2010 Ik heb vandaag de directie mogen spreken op het hoofdkantoor Ja, dat had je niet verwacht h Quote
bigwade Geplaatst 15 December, 2010 Geplaatst 15 December, 2010 Het wordt nog gekker..... Ik krijg de voltallige directie van birdfeeder.nl morgen op tegen-bezoek. Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 16 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 16 December, 2010 Het wordt nog gekker.....Ik krijg de voltallige directie van birdfeeder.nl morgen op tegen-bezoek. Inclusief de medewerker van de afdeling "uitleveren verpakkingsmateriaal".Nou moeten wij maar ophouden hoor Bigwade. De rest hier begrijpt er waarschijnlijk niets meer van. Quote
bigwade Geplaatst 16 December, 2010 Geplaatst 16 December, 2010 So What ? Het is jouw persoonlijke voorstel draadje en dan mag volgens mij bijna alles, HAHA btw bigwade is met kleine letters, zo bescheiden als ik ben...... Quote
Smart Geplaatst 16 December, 2010 Geplaatst 16 December, 2010 btw bigwade is met kleine letters, zo bescheiden als ik ben...... Hebben ze misschien voor jou ook zo'n bol? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.