Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 6 December, 2010 Geplaatst 6 December, 2010 (aangepast) Hallo allemaal, De afgelopen weken heb ik hier al stiekem zitten gluren en nu is het dan zover. Mijn naam is Wolter en ben werkzaam als boomverzorger in de regio Utrecht. Voor mijn werk rij ik in een VW transporter T5. Priv 6 December, 2010 aangepast door birdfeedertje Quote
bigwade Geplaatst 6 December, 2010 Geplaatst 6 December, 2010 Mooi verhaal man. Juiste keuze en juiste dealer. Quote
Peterrrrr Geplaatst 6 December, 2010 Geplaatst 6 December, 2010 leuk verhaal ! Succes alvast met de nieuwe auto en met de vogeltjes Quote
Micle Geplaatst 6 December, 2010 Geplaatst 6 December, 2010 Erg leuk verhaal en werk. Ik krijg 3 jan mijn eerste kia en ben verliefd op palmbomen (heb er dan ook div in mijn tuin staan) misschien keer leuk om in het cafe erover te buurten. Quote
ger.w. Geplaatst 7 December, 2010 Geplaatst 7 December, 2010 Leuk verhaal, maar wat ik nog leuker vindt...wat een grappig vogelvoederbolletje Mooi scrabble woord, minstens 3 x woordwaarde). Quote
Smart Geplaatst 7 December, 2010 Geplaatst 7 December, 2010 Waarom weet ik nou niets van zo'n vogelvoederbolletje.....? By the way (BTW), welkom hier! Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 7 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 December, 2010 Het is niet mijn bedoeling om hier reclame te maken, maar omdat jullie zo aandringen. http://www.birdfeeder.nl/index.php/95/videos Wanneer dit niet mag van de Moderator dan haal ik hem er snel weer af, maar dan weten jullie in ieder geval waar dat scrabblewoord vandaan komt. Quote
KiaVenga12 Geplaatst 8 December, 2010 Geplaatst 8 December, 2010 Het is niet mijn bedoeling om hier reclame te maken, maar omdat jullie zo aandringen. http://www.birdfeeder.nl/index.php/95/videosWanneer dit niet mag van de Moderator dan haal ik hem er snel weer af, maar dan weten jullie in ieder geval waar dat scrabblewoord vandaan komt. Ondanks het niet bedoelen toch een geweldig medium zo'n forum Quote
ger.w. Geplaatst 8 December, 2010 Geplaatst 8 December, 2010 Het is niet mijn bedoeling om hier reclame te maken, maar omdat jullie zo aandringen. http://www.birdfeeder.nl/index.php/95/videosWanneer dit niet mag van de Moderator dan haal ik hem er snel weer af, maar dan weten jullie in ieder geval waar dat scrabblewoord vandaan komt. Als er een kortingsregeling komt voor forumleden voor zo'n uiterst fraai vogelvoederbolletje weet ik zeker dat je het wel mag laten staan:mrgreen: Jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn in relatie tot het product. maar daar kunnen jullie vanzelfsprekend ook niets aan doen . Daarom wacht ik even tot de lokale bouwmarkt ze gaat aanbieden. Dat is wel "the place to be" voor zo'n product....... Quote
Alex VB Geplaatst 8 December, 2010 Geplaatst 8 December, 2010 Nou voor deze keer... mag je het laten staan Het heeft toch met jou te maken? dan vind IK het niet erg... Quote
Micle Geplaatst 8 December, 2010 Geplaatst 8 December, 2010 Kun je er geen laten maken in de vorm van een KIA:wink: Quote
Smart Geplaatst 8 December, 2010 Geplaatst 8 December, 2010 Kun je er geen laten maken in de vorm van een KIA:wink: De vogels zullen er niet meer van sMiclen hoor! Quote
bigwade Geplaatst 8 December, 2010 Geplaatst 8 December, 2010 Misschien leuk relatie geschenk van Kia Houten... Als die er nou eens wat afnemen..... Ik begrijp dat ze begin jan. nogal wat auto's afleveren, haha! Quote
Smart Geplaatst 8 December, 2010 Geplaatst 8 December, 2010 Misschien leuk relatie geschenk van Kia Houten...Als die er nou eens wat afnemen..... Ik begrijp dat ze begin jan. nogal wat auto's afleveren, haha! ECHTE Nederlander....voor een dubbeltje op de 1e rang! Ik zie de kop al in de kranten: 'Kia Houten krijgt het hoog in de bol....!' Quote
Administrators Jheroen Geplaatst 8 December, 2010 Administrators Geplaatst 8 December, 2010 Nou voor deze keer... mag je het laten staan Het heeft toch met jou te maken? dan vind IK het niet erg... Nou ik ook niet hoor... leuke uitvinding! Quote
Micle Geplaatst 8 December, 2010 Geplaatst 8 December, 2010 De vogels zullen er niet meer van sMiclen hoor! Erg goed gevonden Smart, lig echt helemaal dubbel. Kunnen we nu weer on topic gaan wat mij betreft Quote
teombor Geplaatst 9 December, 2010 Geplaatst 9 December, 2010 Wat een leuk ding, heb er gisteren 1 besteld. Mede namens de vogeltjes in onze achtertuin alvast bedankt. Quote
Jantje.2 Geplaatst 9 December, 2010 Geplaatst 9 December, 2010 Heb je niet een probleem met die vogels? Ze vliegen hier al met grote regelmaat tegen het raam aan, als je ze bewust die kant op lokt door zo'n bolletje aan het raam te hangen wordt dat nog erger denk ik? Voor de rest wel een leuk ding natuurlijk! Quote
bigwade Geplaatst 9 December, 2010 Geplaatst 9 December, 2010 Ik denk dat ze juist op tijd remmen voor de lekkere hap Of dat ding met een afgeladen duif blijft hangen weet ik niet Quote
ger.w. Geplaatst 9 December, 2010 Geplaatst 9 December, 2010 Ik denk dat ze juist op tijd remmen voor de lekkere hap Of dat ding met een afgeladen duif blijft hangen weet ik niet Afgeladen duif als kerstsnack...niet te versmaden...met een mooie rode wijnsaus... Recept op: http://www.smulweb.nl/136253/koken/recept/Salade-met-duif-en-rode-wijnsaus Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 9 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 9 December, 2010 Wat een leuk ding, heb er gisteren 1 besteld. Mede namens de vogeltjes in onze achtertuin alvast bedankt. Die heb ik voorbij zien komen "teombor", hij ligt al bij de TNT. Hou Postman Pat morgen maar in de gaten. Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 14 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 December, 2010 Ik zag bij Quote
bigwade Geplaatst 15 December, 2010 Geplaatst 15 December, 2010 Die hoort meer hier thuis, haha! http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3125 was voor mij ook even zoeken hoor Plaats em daar nogmaals, dan wordt het draadje weer omhoog geschopt. grtz! Quote
bigwade Geplaatst 15 December, 2010 Geplaatst 15 December, 2010 ECHTE Nederlander....voor een dubbeltje op de 1e rang! Ik heb vandaag de directie mogen spreken op het hoofdkantoor en ik kan je melden dat ik er 15 besteld heb. Het is echt een leuk ding Quote
Smart Geplaatst 15 December, 2010 Geplaatst 15 December, 2010 Ik heb vandaag de directie mogen spreken op het hoofdkantoor en ik kan je melden dat ik er 15 besteld heb. Het is echt een leuk ding Het is zeker een leuk ding. Maar welke directie, welk hoofdkantoor? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.