Remko .me Geplaatst 19 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 19 December, 2010 Wat een gezelligheid hier! Quote
ger.w. Geplaatst 19 December, 2010 Geplaatst 19 December, 2010 Heb jij op die stukken de weg situatie gezien? nee dacht het ook niet.Als de weg gewoon netjes grijs is en er geen stukje sneeuw/nat sneeuw op te zien is kan je makkelijk 80/90 rijden. Ik geef jullie allemaal jullie recht op jullie eigen mening, ga mij dan niet afzeiken omdat ik ook een eigen mening heb. Tja.... Je doet je best maar. Ik stop met deze zinloze discussie Quote
Micle Geplaatst 19 December, 2010 Geplaatst 19 December, 2010 Ik was er al mee gestopt, volgend jaar weer een nieuwe winter:wink: Quote
Remko .me Geplaatst 19 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 19 December, 2010 Ik was er al mee gestopt, volgend jaar weer een nieuwe winter:wink: Hij is nog niet voorbij... heeft iemand een setje Winterbanden voor Jantje.. ? Wel zo veilig sorry flauw Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 19 December, 2010 Geplaatst 19 December, 2010 Ik moet toegeven dat ik zo'n winterbandenrijder ben die inderdaad af en toe zijn grenzen opzoekt, maar dat doen de zomerbandengebruikers ook. Zolang ik in ander verkeer maar mijn afstand bewaar en ervoor zorg dat ik verantwoord aan het verkeer deelneem heb ik een aanzienlijk grotere veiligheidsmarge onder mijn auto zitten. Maar met winterbanden heb je meer onder je wagen zitten dan alleen maar een grotere veiligheidsmarge. Ik kan mijn wijk uit op twee manieren. Automobilisten op zomerbanden maar op Quote
Remko .me Geplaatst 20 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 December, 2010 Over winterbanden gesproken: Quote
Remko .me Geplaatst 20 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 December, 2010 Over winterbanden gesproken Haha, ik moest stiekem toch wel even lachen. Quote
Alex VB Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 Heren, Het is een feit dat iedereen zijn eigen mening heeft mbt de zin of onzin van winterbanden en het blijven rijden met zomerbanden in deze winterse omstandigheden. Ik vind het persoonlijk erg jammer dat velen onder ons het niet kunnen verdragen dat niet iedereen met hun eens is mbt het voeren van winterbanden. Ik vraag jullie derhalve dringend maar vriendelijk ieder zijn eigen mening te respecteren. Jullie gedrag heeft er al voor gezorgd dat er leden zijn die zich niet meer wenselijk voelen omdat hun mening niet gerespecteerd wordt en hebben daarom afscheid van ons genomen. Quote
Remko .me Geplaatst 20 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 December, 2010 Dat is erg spijtig te horen Alex! Ik snap het wel, het irriteert mij soms ook enorm. Quote
Smart Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 .....Ik snap het wel, het irriteert mij soms ook enorm. Hoezo, jij maakt er toch ook grappen over? Quote
Remko .me Geplaatst 20 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 December, 2010 Het ging om het niet respecteren van iemands mening, niet grappen. Quote
KiaVenga12 Geplaatst 20 December, 2010 Geplaatst 20 December, 2010 (aangepast) AlexVB;Heren' date='[/i'] Ik vind het persoonlijk erg jammer dat velen onder ons het niet kunnen verdragen dat niet iedereen met hun eens is mbt het voeren van winterbanden. Dat vindt helaas vaker plaats en niet alleen bij winterbanden. Alex, goed dat je het aangekaart hebt. Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat mensen die zich hier niet goed tegen kunnen weren, het forum vaarwel zeggen. Niet iedereen is zo ad rem om hier een adekwate reactie op te geven. Dat is dus jammer. Maar met het nieuwe jaar in aantocht kunnen er nieuwe en goede voornemens worden gemaakt, niet? 20 December, 2010 aangepast door KiaVenga12 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.