Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Heb jij op die stukken de weg situatie gezien? nee dacht het ook niet.

Als de weg gewoon netjes grijs is en er geen stukje sneeuw/nat sneeuw op te zien is kan je makkelijk 80/90 rijden.

Ik geef jullie allemaal jullie recht op jullie eigen mening, ga mij dan niet afzeiken omdat ik ook een eigen mening heb.

Tja....

Je doet je best maar. Ik stop met deze zinloze discussie

Geplaatst
Ik was er al mee gestopt, volgend jaar weer een nieuwe winter:wink:

Hij is nog niet voorbij... :P

heeft iemand een setje Winterbanden voor Jantje.. ? Wel zo veilig :mrgreen: sorry flauw

Geplaatst

Ik moet toegeven dat ik zo'n winterbandenrijder ben die inderdaad af en toe zijn grenzen opzoekt, maar dat doen de zomerbandengebruikers ook. Zolang ik in ander verkeer maar mijn afstand bewaar en ervoor zorg dat ik verantwoord aan het verkeer deelneem heb ik een aanzienlijk grotere veiligheidsmarge onder mijn auto zitten.

Maar met winterbanden heb je meer onder je wagen zitten dan alleen maar een grotere veiligheidsmarge.

Ik kan mijn wijk uit op twee manieren. Automobilisten op zomerbanden maar op

Geplaatst

Heren,

Het is een feit dat iedereen zijn eigen mening heeft mbt de zin of onzin van winterbanden en het blijven rijden met zomerbanden in deze winterse omstandigheden.

Ik vind het persoonlijk erg jammer dat velen onder ons het niet kunnen verdragen dat niet iedereen met hun eens is mbt het voeren van winterbanden.

Ik vraag jullie derhalve dringend maar vriendelijk ieder zijn eigen mening te respecteren. Jullie gedrag heeft er al voor gezorgd dat er leden zijn die zich niet meer wenselijk voelen omdat hun mening niet gerespecteerd wordt en hebben daarom afscheid van ons genomen.

Geplaatst
.....Ik snap het wel, het irriteert mij soms ook enorm.

Hoezo, jij maakt er toch ook grappen over?

Geplaatst (aangepast)
AlexVB;

Heren' date='[/i']

Ik vind het persoonlijk erg jammer dat velen onder ons het niet kunnen verdragen dat niet iedereen met hun eens is mbt het voeren van winterbanden.

Dat vindt helaas vaker plaats en niet alleen bij winterbanden.

Alex, goed dat je het aangekaart hebt.

Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat mensen die zich hier niet goed tegen kunnen weren, het forum vaarwel zeggen. Niet iedereen is zo ad rem om hier een adekwate reactie op te geven. Dat is dus jammer.

Maar met het nieuwe jaar in aantocht kunnen er nieuwe en goede voornemens worden gemaakt, niet?

aangepast door KiaVenga12

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...