Vrieswijk Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Na een half jaar wachten is begin december onze nieuwe Sorento afgeleverd. Wat een GEWELDIGE auto. Tot vorig jaar waren de winters geen pretje met een Hyundai H200 bus met achterwiel aandrijving, maar nu is dat echt veranderd. De Sorento drukt zwaar op de weg, op zijn 17" wintersloffen knijpt hij zich vast in de sneeuw, de 4 wiel aandrijving doet waar het voor gemaakt is en de grootte van de wagen doet de rest. Hij is niet van de weg te branden. In de bochten gewoon rustig gas blijven geven en hij trekt hem er wel door heen. Als er al een neiging tot uitbreken is, dan corrigeert de wagen het zelf. Vandaag even een ritje in de verse sneeuw gemaakt en mijn verwachtingen werden meer dan overtroffen. Van binnen is het een heerlijke reiswagen, voldoende ruimte voor en achter, bedieningsknoppen onder handbereik en met een zonnedak zodat het heerlijk licht is in de auto. De aflevering ging niet helemaal goed. Zo was het leer van de bestuurdersstoel al onder de gebruikssporen en dat lijkt me binnnen een maand toch wel wat vroeg. De beschermstrippen aan de zijkant ontbreken ook nog en een paar andere kleine dingen. Voorlopig ga ik er van uit dat de dealer dit goed op zal lossen. Tot nu toe ben ik blij de overstap naar KIA te hebben gemaakt en voldoet de auto volkomen aan mijn verwachtingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hertog john Posted December 20, 2010 Share Posted December 20, 2010 Fijn dat de auto zo goed bevalt! Zelf zit ik nog op de winterbanden te wachten, maar zelfs met all Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrieswijk Posted December 20, 2010 Author Share Posted December 20, 2010 De wintervelgen zijn 17" en de zomervelgen zijn 18". Ik zal bij de dealer het type even voor je navragen. Groet, Andr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hertog john Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Alvast bedankt voor de genomen moeite. Groet Hertog John. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrieswijk Posted December 27, 2010 Author Share Posted December 27, 2010 Beste Hertog John, Ik heb het even voor je nagevraagd. Het zijn 17" LM velgen van het merk Rial, type Roma. Even googelen en je vindt ze wel. Succes. Groet, Andr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hertog john Posted December 28, 2010 Share Posted December 28, 2010 Kijk, daarom ben ik nu lid geworden van dit forum!!! Bedankt voor de informatie "vrieswijk. Nog veel plezier met de Sorento. m.vr.gr. Hertog John. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantje.2 Posted December 29, 2010 Share Posted December 29, 2010 Mooie auto en blij dat hij zo goed bevalt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts