Jump to content

Recommended Posts

Posted

Van harte welkom op het forum!

Ondanks het welkom wensen kan ik de rest van je vragen niet beantwoorden.

Maar gezien de snelheid van de reacties zul je (waarschijnlijk) snel een antwoord krijgen!

Posted

Christophe, welkom op het forum.

Een mooie auto heb je daar op het oog. Er is voldoende geschreven over deze nieuwe Kia aanwinst, daarmee hoef je je de komende feestdagen niet mee te vervelen. Vragen worden inderdaad snel beantwoord zoals reeds aangegeven.

Veel lees- en schrijfplezier! Hou je ons op de hoogte van eventuele vorderingen en......foto's straks.....heel veel foto's. Die worden op het forum met huid en haar gevroten.......;)

M.b.t. jouw vraag heb ik begrepen dat de douane in NL inderdaad soms een navordering invoerrechten kan opleggen. Dat hoeft niet altijd zo te zijn, soms glippen dingen door, maar zekerheid krijg je daarover nooit. In Belgi

Posted

Christophe,

gefeliciteerd met deze keuze. Ik heb via diverse sites in Amerika onderdelen gekocht om mijn SOUL op te leuken. Kijk bij het zoeken op de sites vooral naar de verzendkosten, dat scheelt per site, van gratis versturen, tot vele dollars extra. Zeker de moeite waard om even te gaan zitten rekenen.

suc6

Rob

Posted

@ Smart:de Sportage is nog niet aangekocht omdat ik nog op een telefoontje wacht van een dealer.Ik heb hier wel op het forum gelezen dat de prijzen voor 2011 naar omhoog zouden gaan.Ik weet niet of dit alleen geldt voor Nederland ofdat Belgi

Posted

BPM verhoging hebben ze bij jullie niet, maar vraag het even na bij je dealer w.b kosten.

Versturen vanuit de USA is altijd de hoofdprijs.

In NL betaal je ook nog eens heffingen als btw en invoer over de goederen

INCLUSIEF verzendkosten.

Datzelfde grilletje is in Korea te krijgen voor vast minder verzendkosten en taxes.

http://tinyurl.com/38gla2b

Posted
BPM verhoging hebben ze bij jullie niet, maar vraag het even na bij je dealer w.b kosten.

Versturen vanuit de USA is altijd de hoofdprijs.

In NL betaal je ook nog eens heffingen als btw en invoer over de goederen

INCLUSIEF verzendkosten.

Datzelfde grilletje is in Korea te krijgen voor vast minder verzendkosten en taxes.

http://tinyurl.com/38gla2b

Gisteren een mailtje gestuurd naar de dealer die me nog moest bellen en die heeft me gerustgesteld dat de prijzen niet stijgen in Belgi

Posted

Deze morgen de wagen besteld:D.De dealer ging ook kijken of ze niet aan de grille( die ik graag heb) konden geraken.Ze doen ook in Jeep en Chrysler en moeten soms onderdelen uit Amerika laten overkomen.Misschien ligt daar de oplossing om de grille goedkoper te laten overkomen;-).