LeFouduVolant. Posted October 24, 2006 Posted October 24, 2006 Hoeveel bedraagt het exakt aantal liter olie bij vidange bij een PICANTO DIESEL ... In het instructieboekje staan namelijk twee verschillende volumes aangegeven ... Volgens de Duitse site zou het 4,7 liter bedragen ... hetgeen me abnormaal veel toeschijnt ... Iemand op deze site van fana's ?n nana's een idee ... Where will it all end ... Quote
Tazteam Posted October 24, 2006 Posted October 24, 2006 Hallo, Zijn die twee getallen die aangegeven zijn in het boekje, incl en excl filter?? Philip Quote
LeFouduVolant. Posted October 24, 2006 Author Posted October 24, 2006 Hallo,Zijn die twee getallen die aangegeven zijn in het boekje, incl en excl filter?? Philip Negatief ,de beide opgegeven waarden ,ik kijk het morgen even na in het instructieboekje ,liggen te ver uit mekaar om de ongeveer .3 liter van een filter te overbruggen ... so you see the problem ... No beginning ... no end ... Quote
Tazteam Posted October 24, 2006 Posted October 24, 2006 Hallo, Even voor de duidelijkheid: we hebben het toch over de hoeveelheid olie in het motorblok?? Ik heb even in mijn instructieboekje gekeken. Bij een benzinemotor= 3.0 liter Bij een dieselmotor= 5.3 liter Philip Quote
LeFouduVolant. Posted October 24, 2006 Author Posted October 24, 2006 Hallo,Even voor de duidelijkheid: we hebben het toch over de hoeveelheid olie in het motorblok?? Ik heb even in mijn instructieboekje gekeken. Bij een benzinemotor= 3.0 liter Bij een dieselmotor= 5.3 liter Philip Inderdaad ,motorolie - in het blok dus . 5.3 liter ... bijzonder veel voor een 1100 diesel ,twijfel aan dat cijfer ... Kijk morgen even de inhouden die zijn weergegeven in het instructieboekje en bericht hier verder ... Keep it on the island ... Quote
Rio-man Posted October 24, 2006 Posted October 24, 2006 Een diesel is sowiso heel anders als een benzinemotor, en 5,3 liter vind ik helemaal niet zo veel hoor.. Quote
LeFouduVolant. Posted November 8, 2006 Author Posted November 8, 2006 Nagevraagd bij de KIA technieker ,is inderdaad 5.3 liter ... eine ganse Menge so zu zagen ... Tevens oliefilter gekocht ... is enkel een cartouche ... prijs om even van bij bij te duizelen ... 19,03 euronen .... Iemand die kan bevestigen of "the price is right" ... ?? Play it again ,Sam ... Quote
Recommended Posts