Cootje Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 Hallo Kia leden Ik kreeg gisteren van mijn dealer te horen dat mijn bestelde auto is kwijt geraakt. Ik ben vol verbazing dat je een auto kwijt kan raken. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt?? Grt Cootje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantje.2 Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 Niet met een complete auto, wel met een complete motor Ik denk dat ergens een foutje is gemaakt en dat hij bij een verkeerde dealer is afgeleverd, komen ze in de loop van volgende week wel achter denk ik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 Inderdaad, vrachtwagenchauffeur heeft hem waarschijnlijk op het verkeerde adres afgeleverd. Of als je veel pech hebt, is ie in de verkeerde haven gelost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KiaVenga12 Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 Hallo Kia ledenIk kreeg gisteren van mijn dealer te horen dat mijn bestelde auto is kwijt geraakt. ... aan een andere klant..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger.w. Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 Waarschijnlijk is er nu iemand heel gelukkig dat z'n auto eerder geleverd wordt. Ik zou de dealer wel even herinneren aan de gemaakte prijsafspraken. Als de auto alsnog (later) geleverd gaat worden kan er natuurlijk geen sprake zijn van prijsverhoging (al dan niet door BPM veroorzaakt) of lagere inruilwaarde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jovader Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 Waarschijnlijk is er nu iemand heel gelukkig dat z'n auto eerder geleverd wordt. Ik zou de dealer wel even herinneren aan de gemaakte prijsafspraken. Als de auto alsnog (later) geleverd gaat worden kan er natuurlijk geen sprake zijn van prijsverhoging (al dan niet door BPM veroorzaakt) of lagere inruilwaarde Ik heb dit meegemaakt bij het kopen van een Renault voor mijn werkgever. Blijkt achteraf dat de auto was doorverkocht door de dealer zelf voor een betere prijs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger.w. Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 Ik heb dit meegemaakt bij het kopen van een Renault voor mijn werkgever. Blijkt achteraf dat de auto was doorverkocht door de dealer zelf voor een betere prijs. Ik heb er wel eens van gehoord. 't schijnt wel eens te gebeuren. Dealer zou met mij (en mijn rechtsbijstandsverzekering) dan wel een erg groot probleem erbij hebben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cootje Posted December 31, 2010 Author Share Posted December 31, 2010 Ik dacht dat ik een bijzonder type had besteld? n.l. Kia Ceed SW 1.6 Benzine Exclusive met een sportpakket en navigatie Ik heb die nog nergens zien staan. De inruil ligt al vast en als het goed is krijg ik hem eind volgende week. Bedankt voor jullie reacties Grt Cootje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger.w. Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 Volgende week. Dan is de auto dus al gevonden. Onnodige paniek dus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cootje Posted December 31, 2010 Author Share Posted December 31, 2010 Hij had begin december binnen moeten zijn. En volgens de verkoper is dit weer een nieuwe Hij had de druk op Kia nederland verhoogt (zegt hij) Maar dit is dus niet de kwijt geraakte Grt Cootje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jovader Posted December 31, 2010 Share Posted December 31, 2010 Ik heb er wel eens van gehoord. 't schijnt wel eens te gebeuren. Dealer zou met mij (en mijn rechtsbijstandsverzekering) dan wel een erg groot probleem erbij hebben Had hij ook, we kwamen er bij de rechtbank pas achter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts