Jump to content
Onderdelenshop24.com

kwijt raken van bestelde auto


Recommended Posts

Posted

Hallo Kia leden

Ik kreeg gisteren van mijn dealer te horen dat mijn bestelde auto is kwijt geraakt.

Ik ben vol verbazing dat je een auto kwijt kan raken.

Heeft iemand dit al eerder meegemaakt??

Grt Cootje

Posted

Niet met een complete auto, wel met een complete motor :twisted:

Ik denk dat ergens een foutje is gemaakt en dat hij bij een verkeerde dealer is afgeleverd, komen ze in de loop van volgende week wel achter denk ik :mrgreen:

Posted

Inderdaad, vrachtwagenchauffeur heeft hem waarschijnlijk op het verkeerde adres afgeleverd. Of als je veel pech hebt, is ie in de verkeerde haven gelost :-(

Posted

Waarschijnlijk is er nu iemand heel gelukkig dat z'n auto eerder geleverd wordt. Ik zou de dealer wel even herinneren aan de gemaakte prijsafspraken. Als de auto alsnog (later) geleverd gaat worden kan er natuurlijk geen sprake zijn van prijsverhoging (al dan niet door BPM veroorzaakt) of lagere inruilwaarde

Posted
Waarschijnlijk is er nu iemand heel gelukkig dat z'n auto eerder geleverd wordt. Ik zou de dealer wel even herinneren aan de gemaakte prijsafspraken. Als de auto alsnog (later) geleverd gaat worden kan er natuurlijk geen sprake zijn van prijsverhoging (al dan niet door BPM veroorzaakt) of lagere inruilwaarde

Ik heb dit meegemaakt bij het kopen van een Renault voor mijn werkgever. Blijkt achteraf dat de auto was doorverkocht door de dealer zelf voor een betere prijs.

Posted
Ik heb dit meegemaakt bij het kopen van een Renault voor mijn werkgever. Blijkt achteraf dat de auto was doorverkocht door de dealer zelf voor een betere prijs.

Ik heb er wel eens van gehoord. 't schijnt wel eens te gebeuren. Dealer zou met mij (en mijn rechtsbijstandsverzekering) dan wel een erg groot probleem erbij hebben

Posted

Ik dacht dat ik een bijzonder type had besteld?

n.l. Kia Ceed SW 1.6 Benzine Exclusive met een sportpakket en navigatie

Ik heb die nog nergens zien staan.

De inruil ligt al vast en als het goed is krijg ik hem eind volgende week.

Bedankt voor jullie reacties

Grt Cootje

Posted

Hij had begin december binnen moeten zijn.

En volgens de verkoper is dit weer een nieuwe

Hij had de druk op Kia nederland verhoogt (zegt hij)

Maar dit is dus niet de kwijt geraakte

Grt Cootje

Posted
Ik heb er wel eens van gehoord. 't schijnt wel eens te gebeuren. Dealer zou met mij (en mijn rechtsbijstandsverzekering) dan wel een erg groot probleem erbij hebben

Had hij ook, we kwamen er bij de rechtbank pas achter.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...