Seek123 Posted December 31, 2010 Posted December 31, 2010 Knippert eigenlijk ergens bij de Sportage (zoals bij de meeste auto's van de laatste jaren) een rood led lichtje als de auto niet op contact en op slot staat (van de startonderbreking)? En zo ja, waar dan precies? Quote
frankd Posted December 31, 2010 Posted December 31, 2010 Nee, maar als je dat wilt, ze zijn voor een paar centen te koop bij een automaterialenzaak. Quote
ger.w. Posted January 1, 2011 Posted January 1, 2011 Nee, maar als je dat wilt, ze zijn voor een paar centen te koop bij een automaterialenzaak. Heb er Quote
Seek123 Posted January 1, 2011 Author Posted January 1, 2011 Thnx. Ben nog niet zo handig om er zelf eentje in te bouwen. Zal eens bij de dealer informeren naar de mogelijkheden en kosten. Quote
Smart Posted January 2, 2011 Posted January 2, 2011 Is overigens bij de Venga standaard ingebouwd bovenop het dashboard vooraan bij de voorruit. Quote
ger.w. Posted January 7, 2011 Posted January 7, 2011 Zie deze nu pas..Ger toch, zelf gedaan ? Ben trots op je Dat heb ik dus ook. In jouw luxe mobiel zit waarschijnlijk ook standaard een schietstoel. Even zonder dollen, als iemand een simpele oplossing P&P weet, desnoods via de USB of 12V aansluiting, die af en toe knippert, hou ik me aanbevolen. Ik heb me rot gezocht naar P&P maar niet gevonden. Uiteindelijk een 14 euro kostende knipperbol gekocht bij Halfords. Als je weet hoe je de gehele middenconsole eruit trekt is het verder een fluitje van een cent. En dat wist ik toevallig omdat ik het een monteur had zien doen bij het in orde maken van de interface van de nav. Je moet precies weten waar je moet trekken want het zit allemaal vast met klemmetjes en verrassend... 2 moeilijk zichtbare parkertjes. Dus je moet wel weten hoe het spul in elkaar zit. Als je dan eenmaal bij het klokje bent heb je constante stroom, ook bij uitgeschakeld contact. Met USB zal dat niet lukken denk ik. Overigens zal de doorgewinterde junk deze knipperaars feilloos herkennen vrees ik. Maar alle kleine beetjes helpen Quote
Seek123 Posted January 7, 2011 Author Posted January 7, 2011 Heb inmiddels met de dealer afgesproken dat het bedrijf dat mijn navigatie achteraf inbouwt, tevens i.o.m. mij een LED lampje zal monteren. Quote
jos16 Posted January 7, 2011 Posted January 7, 2011 Overigens zal de doorgewinterde junk deze knipperaars feilloos herkennen vrees ik. Maar alle kleine beetjes helpen En dan naar een Clifford alarm inbouwcentrale gaan en vragen naar het vierkante plakdingetje dat clifford om de ledjes plakt. Lijkt dan of er echt een clifford alarm inzit. Quote
Marco ML Posted February 9, 2013 Posted February 9, 2013 Het zou leuk zijn als het LEDje pas gaat knipperen als het alarm is ingeschakeld (welke standaard op de super pack aanwezig is) Bij voorkeur in beide voorportieren ( zie je bij Audi en VW ) Quote
xtra40 Posted February 9, 2013 Posted February 9, 2013 eigenlijk is dat heel simpel zelf te maken als je het ledje op een constante en een geschakelde + aansluit zal het ledje pas gaan knipperen als je het contact uitzet op deze manier heb je er geen last van onder het rijden en deze aansluitingen zitten gewoon al in de deur zelf heb ik er eentje gemaakt achter mijn binnen spiegel Quote
Marco ML Posted February 10, 2013 Posted February 10, 2013 Hallo Pimpmaster bedankt voor je reactie Dan gaat het Ledje dus knipperen zodra het contact is uitgeschakeld, dus ook ook als je de wagen vergeet af te sluiten Bij voorkeur zou ik dus willen zien of de auto is afgesloten en dus het alarm is ingeschakeld Groet, Marco Quote
Recommended Posts