Gerard71 Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 Bij deze stel ik mij dus ook voor. Ben sinds gisteren lid geworden van dit Forum En ga straks mijn KIA Sportage halen bij de garage Het is er een geworden op LPG, daar ik 30.000 km per jaar rij Ik kijk er al naar uit om straks Neerlands wegen "onveilig" te maken met de sportage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micle Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 Gerard71, Welkom en gefeliciteerd met je Sportage. Ik wens je hier veel plezier in alle opzichten en veel veilige km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 En ga straks mijn KIA Sportage halen bij de garage Het is er een geworden op LPG, daar ik 30.000 km per jaar rij Welkom hier en veel plezier met de nieuwe tuut. Vertel es wat meer, wat is het geworden ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerard71 Posted January 7, 2011 Author Share Posted January 7, 2011 Het is een Kia Sportage geworden uit 2008 een 2.0 CVVT om precies te zijn. En de eerste indruk is ... GOED!! Als ik tijd heb, zal ik er eens een foto van plaatsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Loop voor de zekerheid de berichten w.b. autogas op het forum even door. Je kunt het best even zoeken met google "kiaclub.nl+LPG of autogas" De zoekterm LPG is te kort voor de zoekfunctie van dit forum. Er zijn nl. wel een paar puntjes waar je op moet (blijven) letten. Veel plezier met je auto ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts