kia1724 Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 Goedemiddag mede Kia rijders. Ben al een poosje lid maar heb mij eigenlijk nooit voorgesteld. Mijn naam is Herman en woon in Leiden. Heb gisteren mijn tweede Kia Sportage in ontvangst genomen na 15 jaar VW Golf te hebben gereden. De vorige Sportage beviel goed, vandaar deze nieuwe, een 2.0 CRDI Executive plus Sirius silver. Groeten, Herman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 Veel plezier ermee. Hele vooruitgang, vind je ook niet ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micle Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Welkom en veel veilige km gewenst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kia1724 Posted January 7, 2011 Author Share Posted January 7, 2011 Ja, deze uitvoering is, zeker aan de buitenkant, niet te vergelijken. Vind ook de stoelen beter zitten. Kan alleen geen asbak meer vinden Gebruikte deze altijd als spaarpot voor mijn muntjes, om te parkeren! Verder dik tevreden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts