ludwig001 Geplaatst 9 Januari, 2011 Geplaatst 9 Januari, 2011 hoi iederen ik ben ludwig woonachtig te Belgie in het stadje Lier en heb gisteren mijn Kia sportage besteld ben getrouwd en heb een zoon groetjes Ludwig Quote
ludwig001 Geplaatst 9 Januari, 2011 Topic Starter Geplaatst 9 Januari, 2011 (aangepast) hoi,heb een sportage fusion 1.6 benzine gekocht kleur zwart 9 Januari, 2011 aangepast door ludwig001 Quote
chrichri Geplaatst 9 Januari, 2011 Geplaatst 9 Januari, 2011 hoi,heb een sportage fusion 1.6 benzine gekochtkleur zwart Proficiat, ik heb een paar weken geleden ook de Fusion 1.6 in het zwart(de kleur natuurlijk:lol:) besteld.Wel nog wat wachten,jammer genoeg:sad:. Quote
bigwade Geplaatst 9 Januari, 2011 Geplaatst 9 Januari, 2011 Grappig, zijn jullie Belgen zo zwart/wit ? Belgische ProCeeds zijn er enkel in wit, en nu neigt de "kleurkeus" voor de SP3 naar zwart te gaan Of hebben jullie een kleurbelasting daar ? Quote
stillen Geplaatst 9 Januari, 2011 Geplaatst 9 Januari, 2011 Geen nood, er zal in Belgie ook een machine silver exemplaar rond rijden binnen enkele maanden. Quote
NonkelSimon Geplaatst 9 Januari, 2011 Geplaatst 9 Januari, 2011 Ik vind de sportage het mooist in het 'titanium silver' als ik me niet vergis van de kleurnaam En de Pro ceed is nu eenmaal mooi in het wit maar het donker grijs moet ook zeker niet onderdoen. Quote
Jantje.2 Geplaatst 9 Januari, 2011 Geplaatst 9 Januari, 2011 Ik heb een zilvergrijze pro ceed (machine silver) omdat ik snel een auto nodig had en dit de enige voorraad was binnen dat bedrijf. Heb er absoluut geen spijt van qua kleurkeuze maar pistongrey is toch het mooiste Quote
chrichri Geplaatst 10 Januari, 2011 Geplaatst 10 Januari, 2011 Grappig,zijn jullie Belgen zo zwart/wit ? Belgische ProCeeds zijn er enkel in wit, en nu neigt de "kleurkeus" voor de SP3 naar zwart te gaan Of hebben jullie een kleurbelasting daar ? Ik kon bij de dealer maar kiezen tussen zwart en wit:lol:. Nee,de Rav4 waar ik nu nog mee rondtour is zilvergrijs.Ik neem niet altijd dezelfde kleur.Ik wou graag wit maar mijn vrouw vindt dit een modekleur die je na een tijdje misschien beu wordt.Zij zag graag het bruin maar daar vind ik de Sportage niet zo sportief in overkomen.Daarom de keuze voor zwart:D. Quote
Micle Geplaatst 10 Januari, 2011 Geplaatst 10 Januari, 2011 Grappig,zijn jullie Belgen zo zwart/wit ? Wat is er mis met wit;) Ik woon wel dicht tegen de belgische grens, maar ben toch echt een Nederlander:mrgreen: Welkom Ludwig ook namens een WITTE Nederlander Quote
Smart Geplaatst 10 Januari, 2011 Geplaatst 10 Januari, 2011 Denk niet wit, denk niet zwart, denk niet zwart/wit.......! Quote
Micle Geplaatst 10 Januari, 2011 Geplaatst 10 Januari, 2011 Ik denk wel eens aan wit, met namen WITbier:lol: Quote
chrichri Geplaatst 10 Januari, 2011 Geplaatst 10 Januari, 2011 Denk niet wit, denk niet zwart, denk niet zwart/wit.......! Frank Boeijen:walkman: Hier in Belgi Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.