Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Nieuw Accessoire: LED stadsverlichting

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het ziet er erg mooi uit Ger. Jammer dat het dan toch nog niet helemaal is zoals je zelf zou wensen. Misschien komt Kia met een oplossing.

Is blijkbaar weer een toeleverancier van Kia, net zoals het RVS, de stootlijsten en matjes.......!

• Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

Het schijnt toch dat het precies dezelfde schakeling is als b.v. Audi hanteert. De dealer dient een verklaring af te geven dat e.e.a. goedgekeurd is. Vraag daar dus naar als je ze laat monteren !!! Ga vanavond wel even een plaatje schieten "op afstand" (als het niet regent....)

Geplaatst

Bij Audi is het zo als de auto de dimlichten niet aan heeft, dan zijn de LED's superfel, zodra de dimlichten aangaan blijven de LED's toch echt branden, alleen een stuk minder fel. Dit gebeurt ook als de audi een richtingaanwijzer aandoet, dan gaat aan die kant de LED strip minder fel branden.

Geplaatst
Bij Audi is het zo als de auto de dimlichten niet aan heeft, dan zijn de LED's superfel, zodra de dimlichten aangaan blijven de LED's toch echt branden, alleen een stuk minder fel. Dit gebeurt ook als de audi een richtingaanwijzer aandoet, dan gaat aan die kant de LED strip minder fel branden.

Dan klopt de informatie van Kia dus wat de schakeling betreft. De felheid kan ik moeilijk waarnemen, maar zal vanavond (als het niet regent !!!!) als ik de foto maak "op afstand" nog eens bekijken

Geplaatst

Ik vind ze niet storend.. Maar wie ben ik.. :)

Om echt te kunnen oordelen dienen we deze toch in real life te zien..;)

Of er moet een prof fotograaf zich geroepen voelen goede foto's te maken..

Geplaatst

Volgens mij moeten de LED's (indien gebruikt als dagverlichting) uit gaan als de dimlichten worden aangedaan. Of dimmen dit mag ook. Ze mogen niet dezelfde sterkte behouden. Met stadslichten mag je overigens niet rijden dacht ik. Dagrijverlichting wel, maar dan moeten de LED's uit of dimmen als de dimlichten aangezet worden.

Maar ze zijn wel mooi !

Geplaatst
Volgens mij moeten de LED's (indien gebruikt als dagverlichting) uit gaan als de dimlichten worden aangedaan. Of dimmen dit mag ook. Ze mogen niet dezelfde sterkte behouden. Met stadslichten mag je overigens niet rijden dacht ik. Dagrijverlichting wel, maar dan moeten de LED's uit of dimmen als de dimlichten aangezet worden.

Maar ze zijn wel mooi !

Ik schreef al: Kia geeft een verklaring dat dit goedgekeurd is.

Geplaatst

Kijk dit zijn ze van de Venga/ix20 in real

Ziet er mooi uit Remco. Hoe is de schakeling ??

Geplaatst

Stadslichten en dinlichten.

Hoe schakel je de LED's alleen aan/uit (stadslicht ?)

Bij inschakelen dimlicht bijven de LED's aan zo te zien op de foto

Geplaatst

Bij deze Hyundai ziet beiden er inderdaad goed uit...

Komt bij mij de volgende vraag naar boven: Waarom kiest KIA dan ook niet voor Xenon op de zustermodellen?

Geplaatst
Bij deze Hyundai ziet beiden er inderdaad goed uit...

Komt bij mij de volgende vraag naar boven: Waarom kiest KIA dan ook niet voor Xenon op de zustermodellen?

Op Sorento en Sportage zit op de duurste uitvoering Xenon (uiteraard met koplampwissers en hoogteregeling zoals de wet voorschrijft)

Het is een vrij duur pakket. Hoe dat met de andere modellen zit weet ik niet, maar is makkelijk na te kijken in de prijslijsten. Deze Hyundai zal ook wel een extra pakket hebben voor de uitvoering met xenon

Geplaatst
Ik denk zelf dat de venga op de foto aftermarket xenon zitten heeft.

Want ik zie nergens kapjes die de sproeiers wegsteken.

Venga??

Volgens mij is het een I20:oops:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...