Marjo Posted January 11, 2011 Posted January 11, 2011 Hallo, ik ben nieuw in dit forum. Leuk forum trouwens. Na 2 Sportages te hebben gereden, kon ik het nieuwe model niet weerstaan. Ik heb de 1.6gdi Executive Plus Pack Dark Gun besteld. Rijd er al iemand met deze motor rond, of zijn ze er nog niet? Ik krijg hem pas in maart/april. Quote
Guest asterix Posted January 11, 2011 Posted January 11, 2011 Mooie kleur ... en gefeliciteerd alvast. Er zijn inderdaad al een paar GDI rijders gesignaleerd geloof ik. Marcel Quote
Alex VB Posted January 11, 2011 Posted January 11, 2011 Welkom en gefeliciteerd met de aanschaf.. Er rijden inderdaad al een paar rond op ons forum.. Geef je ogen maar de kost in het supforum Sportage. Quote
bigwade Posted January 11, 2011 Posted January 11, 2011 Hardnekkige klant......welkom hier ! 3x is scheepsrecht. HAHA! Deze gaat je zoooooooooooooveel beter bevallen ! Aftellen dan maar.. Quote
stevo Posted January 12, 2011 Posted January 12, 2011 ben ook wel benieuwd naar de rijeigenschappen van de 1.6 gdi Quote
Sportage driver Posted January 12, 2011 Posted January 12, 2011 (edited) Hallo, Ik ben ook zo ontzettend nieuw hier op dit forum, Hiervoor was ik Seat Leon rijder . A.s Vrijdag ben ik de trotse bezitter (hopelijk) van een witte KIA Sportage X-ecutive 1.6 GDI motor met alles er op en eraan zoals de plusuitvoering en panorama schuif/kantel dak. Zodra ik er in ga rijden gaan we wel wat informatie geven op het forum. groetjes verder, Edited January 12, 2011 by Sportage driver Quote
jpnijmegen Posted January 12, 2011 Posted January 12, 2011 ik heb net gebeld en krijg precies dezelfde als jij met navigatie en hij verwacht begin februari dus ik wacht af Hallo, ik ben nieuw in dit forum. Leuk forum trouwens.Na 2 Sportages te hebben gereden, kon ik het nieuwe model niet weerstaan. Ik heb de 1.6gdi Executive Plus Pack Dark Gun besteld. Rijd er al iemand met deze motor rond, of zijn ze er nog niet? Ik krijg hem pas in maart/april. Quote
Kofferbak Posted October 29, 2011 Posted October 29, 2011 Ook een gelukkige 1.6 GDi bezitter, voor de liefhebbers van de 1.6GDi techniek, hier een filmpje: Quote
Recommended Posts