Jump to content

GEZOCHT en EINDELIJK GEVONDEN ......

Recommended Posts

Posted

Ik heb hem gezien, en bedankt voor de link.

Maar.............dit is duidelijk een imitatiestrip gemaakt door een of ander bedrijf.

Volgens de foto sluit hij ook niet echt helemaal aan in de hoekjes.

Maar al met al een leuk en goedkoop alternatief voor de echte bling bling strip.

Philip

Posted
PICT0074.jpg

df_1.JPG

Hier de originele en de imitatie bij elkaar, toch wel een aardig verschil.

Maar nogmaals: een leuk alternatief.

Philip

Inderdaad ,Philip ,maar ... is het origineel apart te verkrijgen en tegen welke prijs ... :x

Keep it on the island ... :wink:

• 1 month later...
Posted

Ja, de lijst die ik besteld heb, moet je inderdaad vastplakken. De 3M tape zit er trouwens al standaard op... :-) Gaat heel snel en makkelijk.

Posted

Ik denk dat dit bedrijf best goede zaken kan doen met Pica-rijders.

Juist omdat alle onderdelen los te verkrijgen zijn, kan je de Pica naar eigen smaak op het juiste BlingBling gehalte krijgen.

Hij heeft trouwens ook nog leuke dorpel beschermers, alleen geen afbeelding, ik ga het toch navragen om de foto's te plaatsen.

Posted

Ja dat denk ik ook wel. Kwam eigenlijk toevallig via een Duits Kia forum op de site van MTW. Zo vind je nog eens wat... :P

Posted
Hallo,

Op verzoek van Tazteam de link van MTW Motor Group, waar je wel de originele chromen strips kunt kopen (ook voor op de achterklep). :D

->http://www.mtwgroup.de/index.php4

Groetjes,

Lydia

Heb op vermelde site via mail prijs gevraagd chroom strip onderaan v??r + chroomstripachteraan onder + verzendingskost naar Belgie ... geen antwoord so far ... :cry:

Play it again Sam ... :wink:

Posted
't is weekend h?, je hebt kans dat je maandag pas antwoord krijgt ;)

Ben een beetje gek ,toch niet helemaal ... mail met verzoek prijsopgave reeds dinsdag jl verstuurd ... :cool:

Play it again ,Sam ... :wink:

Posted

Ik heb meerdere keren contact met MTW gehad via mail. De ene keer waren ze redelijk snel, maar een aantal keren moest ik ook 4-5 werkdagen wachten op een antwoord. Ze zijn dus niet heel consequent in hun reactietijd. Maar uiteindelijk is het toch allemaal goed gekomen. En daar gaat het toch om h? :D

Groetjes, Lydia