LeFouduVolant. Posted November 5, 2006 Posted November 5, 2006 Velen hierna op zoek .... niet Philip? .... "hier" gevonden .... http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=014&item=330044705988&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1 Keep things up ... Quote
Tazteam Posted November 5, 2006 Posted November 5, 2006 Ik heb hem gezien, en bedankt voor de link. Maar.............dit is duidelijk een imitatiestrip gemaakt door een of ander bedrijf. Volgens de foto sluit hij ook niet echt helemaal aan in de hoekjes. Maar al met al een leuk en goedkoop alternatief voor de echte bling bling strip. Philip Quote
Tazteam Posted November 6, 2006 Posted November 6, 2006 Hier de originele en de imitatie bij elkaar, toch wel een aardig verschil. Maar nogmaals: een leuk alternatief. Philip Quote
LeFouduVolant. Posted November 6, 2006 Author Posted November 6, 2006 Hier de originele en de imitatie bij elkaar, toch wel een aardig verschil. Maar nogmaals: een leuk alternatief. Philip Inderdaad ,Philip ,maar ... is het origineel apart te verkrijgen en tegen welke prijs ... Keep it on the island ... Quote
Lydia Posted December 12, 2006 Posted December 12, 2006 Hallo, Op verzoek van Tazteam de link van MTW Motor Group, waar je wel de originele chromen strips kunt kopen (ook voor op de achterklep). ->http://www.mtwgroup.de/index.php4 Groetjes, Lydia Quote
LeFouduVolant. Posted December 13, 2006 Author Posted December 13, 2006 Hallo, Op verzoek van Tazteam de link van MTW Motor Group, waar je wel de originele chromen strips kunt kopen (ook voor op de achterklep). ->http://www.mtwgroup.de/index.php4 Groetjes, Lydia En hoe is de chroom voorlijst bevestigd ... gelijmd of geschoefd ?? ... Old Dogs ... New Tricks ... Quote
Kia Fan Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Geplakt (tenminste als het dezelfde lijst is als in het bling pakket), er zit een strip dubbelzijdig plakband in gemaakt. Dus goed ontvetten en dan plakken. Zo gedaan. Quote
Lydia Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Ja, de lijst die ik besteld heb, moet je inderdaad vastplakken. De 3M tape zit er trouwens al standaard op... Gaat heel snel en makkelijk. Quote
Tazteam Posted December 13, 2006 Posted December 13, 2006 Ik denk dat dit bedrijf best goede zaken kan doen met Pica-rijders. Juist omdat alle onderdelen los te verkrijgen zijn, kan je de Pica naar eigen smaak op het juiste BlingBling gehalte krijgen. Hij heeft trouwens ook nog leuke dorpel beschermers, alleen geen afbeelding, ik ga het toch navragen om de foto's te plaatsen. Quote
Lydia Posted December 15, 2006 Posted December 15, 2006 Ja dat denk ik ook wel. Kwam eigenlijk toevallig via een Duits Kia forum op de site van MTW. Zo vind je nog eens wat... Quote
LeFouduVolant. Posted December 16, 2006 Author Posted December 16, 2006 Hallo, Op verzoek van Tazteam de link van MTW Motor Group, waar je wel de originele chromen strips kunt kopen (ook voor op de achterklep). ->http://www.mtwgroup.de/index.php4 Groetjes, Lydia Heb op vermelde site via mail prijs gevraagd chroom strip onderaan v??r + chroomstripachteraan onder + verzendingskost naar Belgie ... geen antwoord so far ... Play it again Sam ... Quote
Rio-man Posted December 16, 2006 Posted December 16, 2006 't is weekend h?, je hebt kans dat je maandag pas antwoord krijgt Quote
LeFouduVolant. Posted December 16, 2006 Author Posted December 16, 2006 't is weekend h?, je hebt kans dat je maandag pas antwoord krijgt Ben een beetje gek ,toch niet helemaal ... mail met verzoek prijsopgave reeds dinsdag jl verstuurd ... Play it again ,Sam ... Quote
Lydia Posted December 17, 2006 Posted December 17, 2006 Ik heb meerdere keren contact met MTW gehad via mail. De ene keer waren ze redelijk snel, maar een aantal keren moest ik ook 4-5 werkdagen wachten op een antwoord. Ze zijn dus niet heel consequent in hun reactietijd. Maar uiteindelijk is het toch allemaal goed gekomen. En daar gaat het toch om h? Groetjes, Lydia Quote
Recommended Posts