Ga naar inhoud

GEZOCHT en EINDELIJK GEVONDEN ......


LeFouduVolant.

Aanbevolen Berichten

Ik heb hem gezien, en bedankt voor de link.

Maar.............dit is duidelijk een imitatiestrip gemaakt door een of ander bedrijf.

Volgens de foto sluit hij ook niet echt helemaal aan in de hoekjes.

Maar al met al een leuk en goedkoop alternatief voor de echte bling bling strip.

Philip

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...
Hallo,

Op verzoek van Tazteam de link van MTW Motor Group, waar je wel de originele chromen strips kunt kopen (ook voor op de achterklep). :D

->http://www.mtwgroup.de/index.php4

Groetjes,

Lydia

En hoe is de chroom voorlijst bevestigd ... gelijmd of geschoefd ?? ... :shock:

Old Dogs ... New Tricks ... :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat dit bedrijf best goede zaken kan doen met Pica-rijders.

Juist omdat alle onderdelen los te verkrijgen zijn, kan je de Pica naar eigen smaak op het juiste BlingBling gehalte krijgen.

Hij heeft trouwens ook nog leuke dorpel beschermers, alleen geen afbeelding, ik ga het toch navragen om de foto's te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

Op verzoek van Tazteam de link van MTW Motor Group, waar je wel de originele chromen strips kunt kopen (ook voor op de achterklep). :D

->http://www.mtwgroup.de/index.php4

Groetjes,

Lydia

Heb op vermelde site via mail prijs gevraagd chroom strip onderaan v??r + chroomstripachteraan onder + verzendingskost naar Belgie ... geen antwoord so far ... :cry:

Play it again Sam ... :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb meerdere keren contact met MTW gehad via mail. De ene keer waren ze redelijk snel, maar een aantal keren moest ik ook 4-5 werkdagen wachten op een antwoord. Ze zijn dus niet heel consequent in hun reactietijd. Maar uiteindelijk is het toch allemaal goed gekomen. En daar gaat het toch om h? :D

Groetjes, Lydia

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...