jos16 Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 Afgelopen maandag rvs instaplijsten besteld bij Vmaxx in Duitsland. Gisteren stond de vervoerder al op de stoep met het pakketje. En gemonteerd. Wij vinden het er bijzonder geslaagd uitzien, en dat voor een mooi beetje minder euro's als hier in Nederland. Quote
Alex VB Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 Inderdaad! Geslaagd..... Zien er mooi uit... Quote
buurjan Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 beste jos16 de instaplijsten voor de soul zien er gaaf uit, ik heb gekeken bij vmaxx maar ik kan het niet vinden, zou je het adres in duitsland door willen geven. Gr buurjan. Quote
Remko .me Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 Keurig, zit er erg mooi uit!! Netjes gedaan! Quote
Alex VB Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 kijk eens hier: http://www.vmaxx.de/de/index.php voor de Soul: http://www.vmaxx.de/de/index.php?fz=94 Quote
Venga1 Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 (edited) ik vind het er erg mooi uitzien en wat een prijs verschil zeg!! ik heb even voor de Venga gekeken: http://www.vmaxx.de/de/index.php?ziel=2&fz=222∏=1636&prodnr=PE02125 wow wat een prijsverschil Zijn dit de originele dan? zie er gewoon het zelfde uit!! verzendkosten maar 8 euro, voor bijna de helft als in Nederland dit is echt een verschil Chrones zijn dit de zelfde als jij hebt? Edited January 15, 2011 by Venga1 Quote
Remko .me Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 (edited) ik vind het er erg mooi uitzien en wat een prijs verschil zeg!!ik heb even voor de Venga gekeken: http://www.vmaxx.de/de/index.php?ziel=2&fz=222∏=1636&prodnr=PE02125 wow wat een prijsverschil Zijn dit de originele dan? zie er gewoon het zelfde uit!! verzendkosten maar 8 euro, voor bijna de helft als in Nederland dit is echt een verschil Chrones zijn dit de zelfde als jij hebt? Ja dat zijn de originele! Als ze zijn zoals afgebeeld zijn het dezelfde. Sowieso zoals ik hierboven zie zijn dat ook de originele van de SOUL. Zelf plakken is zo moeilijk niet! Ik zeg doen! De handgrepen zijn ook niet duur daar! Zouden die makkelijk te plakken zijn? Edited January 15, 2011 by Chrones Quote
Micle Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 Als ik naar de lijsten kijk voor de Cee'd dan zijn ze toch anders dan die ik heb. Deze zijn meteen door de dealer geplaatst. Kijk maar eens naar de plaats van de streepjes voor en achter Cee'd. Het is wel een prijsverschil en zou ze daar ook kopen als ik ze nog niet had. Quote
jos16 Posted January 16, 2011 Author Posted January 16, 2011 ik vind het er erg mooi uitzien en wat een prijs verschil zeg!!ik heb even voor de Venga gekeken: http://www.vmaxx.de/de/index.php?ziel=2&fz=222∏=1636&prodnr=PE02125 wow wat een prijsverschil Zijn dit de originele dan? zie er gewoon het zelfde uit!! verzendkosten maar 8 euro, voor bijna de helft als in Nederland dit is echt een verschil Chrones zijn dit de zelfde als jij hebt? Ja, het zijn echt dezelfde als bij de kia dealers in Nederland. Echt een enorm prijsverschil en binnen 10 minuten zitten ze erop. Goed ontvetten, beetje uitmeten dat ze aan beide kanten gelijk komen en plakken maar. Quote
Remko .me Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 Ja, het zijn echt dezelfde als bij de kia dealers in Nederland.Echt een enorm prijsverschil en binnen 10 minuten zitten ze erop. Goed ontvetten, beetje uitmeten dat ze aan beide kanten gelijk komen en plakken maar. Zou je dit ook zelf kunnen doen met bijvoorbeeld de handgrepen. Quote
jos16 Posted January 16, 2011 Author Posted January 16, 2011 Ja, geen enkel probleem. Maar wel eerst altijd goed ontvetten. Je plakt ze er zo op, mochten ze na verloop van tijd evt. wat los laten, gewoon ff 3M dubbelzijdig tape bij de gamma kopen en ze zitten weer muurvast. Quote
Venga1 Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 Goed ontvetten, zit erbij zag ik , klopt dat? Quote
jos16 Posted January 16, 2011 Author Posted January 16, 2011 Ja, klopt, maar stelt niet zoveel voor. Ik doe het ontvetten altijd met een niet-pluizig doekje met wasbenzine. Daarna op laten drogen en nawrijven met een doek. ALs het plastic wittig uitslaat is het goed ontvet en plakt het ook beter. Quote
Remko .me Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 Ja, klopt, maar stelt niet zoveel voor.Ik doe het ontvetten altijd met een niet-pluizig doekje met wasbenzine. Daarna op laten drogen en nawrijven met een doek. ALs het plastic wittig uitslaat is het goed ontvet en plakt het ook beter. ik vind het wel eng dat je zegt ontvetten, moet je zoiets ook op je lak doen? Quote
Micle Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 Voor een goede hechting zul je ook je lak moeten ontvetten Remko. Quote
Smart Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 Mooie instaplijsten Jos! Zien er mooi en degelijk uit voor een alleszins redelijke prijs. Quote
Venga1 Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 Ja, klopt, maar stelt niet zoveel voor.Ik doe het ontvetten altijd met een niet-pluizig doekje met wasbenzine. Daarna op laten drogen en nawrijven met een doek. ALs het plastic wittig uitslaat is het goed ontvet en plakt het ook beter. Dank je De venga heeft alleen geen kunststof eronder, dus gaat het RVS direct op de lak ik vind het trouwens wel wat hebben dat kunststof wat er onder zit Quote
Rolly Posted April 24, 2011 Posted April 24, 2011 Heb ze net besteld via ebay Was alles bij elkaar iets van 35 euro, probeer het maar een keer of ze bij me aankommen is de vraag ? Ze zien er wel precies zo uit laat jullie weten of ze aangekommen zijn gr Rolly Quote
Rolly Posted May 1, 2011 Posted May 1, 2011 oeps waren toch andere ! wel binnen anderhalf week thuis gestuurd !! Quote
KIASOULAP Posted July 28, 2011 Posted July 28, 2011 Jos, waar heb je die voetsteun vandaan? Stijlvol... Alvast bedankt Rob Quote
jos16 Posted July 28, 2011 Author Posted July 28, 2011 Jos, waar heb je die voetsteun vandaan? Stijlvol... Alvast bedankt Rob Die voetsteun komt nog uit mijn vorige auto, was een Peugeot 207. Die zat daar net in, eruit gehaald en in de Soul gezet. 4 kleine parkertjes en klaar. Quote
Recommended Posts