Administrators Jheroen Posted January 22, 2011 Administrators Share Posted January 22, 2011 Beste allemaal, Onze server is eind vorig jaar plotseling defect geraakt. Hierdoor hebben we een tijd op een reserveserver gedraaid. Toen we dachten alles weer hersteld te hebben bleek dat de beide schijven in de server ook een tik hebben gekregen van het defect geraakte moederbord. Deze schijven werden vannacht door zowel de oude als de nieuwe server niet meer herkend. Ze waren onleesbaar geraakt. Hierdoor konden we enkel de backup van de nacht van 20 op 21 januari gebruiken. Dat hebben we gedaan en daardoor zijn helaas berichten van vrijdag 21 januari verloren gegaan. De configuratie van de server is inmiddels z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted January 22, 2011 Share Posted January 22, 2011 Mag ik jou heel erg bedanken voor dit werk! Ik ben zelf systeembeheer afgestudeerd en toen docent informatica geworden. Ik weet hoeveel werk het is om zoiets voor elkaar te boxen en je doet het fantastisch! Dat mag echt iedereen die hier zit zich realiseren! Ga zo door - ik ben heel erg benieuwd naar de nieuwe site, die zal vast erg goed zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micle Posted January 23, 2011 Share Posted January 23, 2011 Jheroen, hartelijk dank hoor voor al dat werk. Ik ben echt een leek op dit gebied, maar kan mij indenken hoeveel werk en tijd het kost. Jammer van de verloren berichten, maar dat is nog altijd beter dan geen forum. Nogmaals bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Jheroen Posted January 23, 2011 Author Administrators Share Posted January 23, 2011 Hi Micle, graag gedaan hoor, zeer binnenkort zal je opnieuw moeten gaan wennen aan een nieuwe situatie, dan zal het forum zoals het nu is vervangen worden door een ander pakket Link to comment Share on other sites More sharing options...
jos16 Posted January 23, 2011 Share Posted January 23, 2011 Respect hoor voor al die mensen die het forum draaiende houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seek123 Posted January 23, 2011 Share Posted January 23, 2011 Ik kan me alleen maar volledig aansluiten bij de vorige bezoekers. Super! Thnx. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted January 23, 2011 Share Posted January 23, 2011 Jheroen Super wat je allemaal doet Mag ik vragen hoe dit forum bekostigd wordt? Doe je dit uit prive middelen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted January 23, 2011 Share Posted January 23, 2011 Ja, die Jheroen en andere moderatoren zijn goed bezig. Volgens mij wordt door Kia ruimte gehuurd op de server. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts