Jump to content

interieurkleur: iemand foto van track-grey?

elmerblues

Recommended Posts

Ik ben mij aan het orienteren op een nieuwe Sportage.

Qua interieurkleur is het Breeze Black (op X-tra) of Track-Black (X-clusive). Nou heb ik een hekel aan donkere interieurkleuren..Nu is op de X-clusive ook Track-Grey leverbaar. Heeft iemand een mooie overzichtsfoto van Track-Grey? Op de kia-site lijkt het wel meer een soort donkerbeige te zijn ipv (licht)grijs.

Ik heb ook op mobile.de gekeken maar in Duitsland wordt alleen het zwarte interieur geleverd, dus daar is geen Track-Grey te vinden.

Het is nogal belangrijk omdat de carosseriekleur er ook op afgestemd moet worden, want niet alles strookt met beige.

Heeft eigenlijk iemand wel eens Track-Grey besteld?

Tja, het blijft toch een kwestie van smaak. De reflectie van het grijze dashboard in de voorruit is enorm natuurlijk. Dat wordt een extra aanschaf: een Polaroid zonnebril.

Wie schoonheid wil, moet pijn lijden ;)

Maar ik zou er wel een zwarte mattenset bij nemen, dat dan weer wel.

Het valt mij trouwens op dat in bijv. Frankrijk en in de VS qua carosseriekleur er ook andere kleuren leverbaar zijn. Er bestaat een soort donkergrijs (in Frankrijk 'Gris Carbone') en rood ('signal red').