elmerblues Posted January 22, 2011 Posted January 22, 2011 Ik ben mij aan het orienteren op een nieuwe Sportage. Qua interieurkleur is het Breeze Black (op X-tra) of Track-Black (X-clusive). Nou heb ik een hekel aan donkere interieurkleuren..Nu is op de X-clusive ook Track-Grey leverbaar. Heeft iemand een mooie overzichtsfoto van Track-Grey? Op de kia-site lijkt het wel meer een soort donkerbeige te zijn ipv (licht)grijs. Ik heb ook op mobile.de gekeken maar in Duitsland wordt alleen het zwarte interieur geleverd, dus daar is geen Track-Grey te vinden. Het is nogal belangrijk omdat de carosseriekleur er ook op afgestemd moet worden, want niet alles strookt met beige. Heeft eigenlijk iemand wel eens Track-Grey besteld? Quote
bigwade Posted January 22, 2011 Posted January 22, 2011 Hallo elmerblues.. Welkom. w.b. interieurkleur, wil je deze even lezen ? http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5975 Voorkomt een hoop ellende w.b. zicht. Het lijkt leuk een lichte dash maar is het NIET. Quote
elmerblues Posted January 24, 2011 Author Posted January 24, 2011 In ieder geval, na heeeeeel lang zoeken, heb ik foto's gevonden: In een woord: PRACHTIG. Het rare is dat er ook een soort muisgrijs moet bestaan, maar daar kan ik geen gegevensn van vinden. Quote
Smart Posted January 24, 2011 Posted January 24, 2011 Tja, het blijft toch een kwestie van smaak. De reflectie van het grijze dashboard in de voorruit is enorm natuurlijk. Dat wordt een extra aanschaf: een Polaroid zonnebril. Quote
elmerblues Posted January 24, 2011 Author Posted January 24, 2011 Wie schoonheid wil, moet pijn lijden Maar ik zou er wel een zwarte mattenset bij nemen, dat dan weer wel. Het valt mij trouwens op dat in bijv. Frankrijk en in de VS qua carosseriekleur er ook andere kleuren leverbaar zijn. Er bestaat een soort donkergrijs (in Frankrijk 'Gris Carbone') en rood ('signal red'). Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.