Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heb originele navigatie in "Nieuwe Sportage". Ik vind op op het scherm geen melding van flitspalen of geluidsmelding? Kunnen deze ergens in het setup worden ingesteld? Of bestaat de mogelijkheid om deze te importeren?

Graag uw mening aub, met dank Marco

Guest asterix
Posted

Nee, dat is niet mogelijk. Je kan zelf geen data invoeren in het navigatiesysteem. Althans niet op een normale manier, maar ik denk dat hackers hier geen tijd aan gaan besteden.

Marcel

Posted

Bedankt voor jullie info; aangezien alles nog maar 2 weken jong is, zal ik deze wel verslijten zonder flitspalen. Ga me verder informeren in de richting van Coyote V1 of V2 en dit eventueel er bij plaatsen.

Had nochthans op voorhand dit aan dealer gevraagd en kreeg bevestiging van de aanwezigheid. Spijtig natuurlijk, je zou alles op voorhand moeten kunnen bekijken en proberen. Heb de kleur Sand Track ook gekocht op foto, gelukkig viel dit wel mee.

Marc

Posted

Nederland is een van de weinig landen in Europa waar flitspaal meldingen toegestaan zijn in andere landen is het te strengste verboden om deze info in je Navigatie te hebben

er staan daar hoge boetes op ...zelfs als je Navigatie uitgeschakeld is ..

Dus beter maar geen flitspaal vermeldingen en je gewoon aan de snelheid houden..

Posted
Nederland is een van de weinig landen in Europa waar flitspaal meldingen toegestaan zijn..

Is het wettelijk toegestaan, of valt dit onder het kopje 'gedoogbeleid'?

Raderdetectoren werden destijds verboden, ondanks het vrije recht op ontvangst van radiosignalen.. (op welke wijze men deze ontvangt daar gelaten)

Maar het 'effect' blijft mijns inziens het zelfde... je trapt alsnog op de rem..

Braaf aan de snelheid houden is de beste oplossing natuurlijk, al zijn sommige snelheden soms bezopen... (50 km per uur bij wegwerkzaamheden terwijl het weekend is en er NIET gewerkt word. Met de nadruk op dat er NIET gewerkt word op dat moment. Word er wel gewerkt, is het een ander verhaal!)

Nu houd ik me er maar braaf aan, die gele briefjes zijn het me niet waard...