Marcobaantjer Posted January 23, 2011 Posted January 23, 2011 Heb originele navigatie in "Nieuwe Sportage". Ik vind op op het scherm geen melding van flitspalen of geluidsmelding? Kunnen deze ergens in het setup worden ingesteld? Of bestaat de mogelijkheid om deze te importeren? Graag uw mening aub, met dank Marco Quote
Guest asterix Posted January 23, 2011 Posted January 23, 2011 Nee, dat is niet mogelijk. Je kan zelf geen data invoeren in het navigatiesysteem. Althans niet op een normale manier, maar ik denk dat hackers hier geen tijd aan gaan besteden. Marcel Quote
bigwade Posted January 23, 2011 Posted January 23, 2011 (edited) Helaas zijn (dure) fabrieks navi's weinig flexibel. bij http://tinyurl.com/4s3ezrz kun je alles wijzigen, incl. brabantse Bea dit: http://tinyurl.com/5vfpa5l kan ook een optie zijn. Koop je er toch gewoon bij ? als back-up..... Edited January 23, 2011 by bigwade Quote
Guest Timo0103 Posted January 24, 2011 Posted January 24, 2011 Als je deze koopt kun je in principe alles zelf veranderen en regelen. http://www.alibaba.com/product-gs/358650510/WITSON_2011_KIA_SPORTAGE_Car_DVD.html Kost niet veel en met igo8 heb je een perfecte navigatie. Quote
Marcobaantjer Posted January 24, 2011 Author Posted January 24, 2011 Bedankt voor jullie info; aangezien alles nog maar 2 weken jong is, zal ik deze wel verslijten zonder flitspalen. Ga me verder informeren in de richting van Coyote V1 of V2 en dit eventueel er bij plaatsen. Had nochthans op voorhand dit aan dealer gevraagd en kreeg bevestiging van de aanwezigheid. Spijtig natuurlijk, je zou alles op voorhand moeten kunnen bekijken en proberen. Heb de kleur Sand Track ook gekocht op foto, gelukkig viel dit wel mee. Marc Quote
El-Rio-Grande Posted January 24, 2011 Posted January 24, 2011 Helemaal zeker weet ik het niet, en hoe ze er in Nederland mee bezig zijn weet ik ook niet maar... Ik reed tot afgelopen jaar v Quote
zwafra Posted January 24, 2011 Posted January 24, 2011 Nederland is een van de weinig landen in Europa waar flitspaal meldingen toegestaan zijn in andere landen is het te strengste verboden om deze info in je Navigatie te hebben er staan daar hoge boetes op ...zelfs als je Navigatie uitgeschakeld is .. Dus beter maar geen flitspaal vermeldingen en je gewoon aan de snelheid houden.. Quote
El-Rio-Grande Posted January 24, 2011 Posted January 24, 2011 Nederland is een van de weinig landen in Europa waar flitspaal meldingen toegestaan zijn.. Is het wettelijk toegestaan, of valt dit onder het kopje 'gedoogbeleid'? Raderdetectoren werden destijds verboden, ondanks het vrije recht op ontvangst van radiosignalen.. (op welke wijze men deze ontvangt daar gelaten) Maar het 'effect' blijft mijns inziens het zelfde... je trapt alsnog op de rem.. Braaf aan de snelheid houden is de beste oplossing natuurlijk, al zijn sommige snelheden soms bezopen... (50 km per uur bij wegwerkzaamheden terwijl het weekend is en er NIET gewerkt word. Met de nadruk op dat er NIET gewerkt word op dat moment. Word er wel gewerkt, is het een ander verhaal!) Nu houd ik me er maar braaf aan, die gele briefjes zijn het me niet waard... Quote
Recommended Posts