Jump to content

dakdragers ceed 2007

simba

Recommended Posts

Hoi

Heb net boekjes doorgebladerd van mijn kia maar kan niets vinden over dakdragers.

Welke aansluiting heeft een kia.

Ik wil ze nml via marktplaats kopen om eens te kijken of ik een skikoffer iets vind .

Heb nu een aanhangwagen staan maar geen trekhaak meer.

Maar ik heb geen flauw idee welke aansluiting ik moet hebben voor een kia ceed 5drs hatchback.

Er zitten sleuven in het dak ervoor.

Iemand een idee of kunnen er universele op.

Kan elk merk of niet.

Thankx

• 3 weeks later...

Inderdaad site Thule kun je kijken, uiteraard ook bij de (betere) autoshop.

De dragers kosten bij KIA iets van 200 euro, volgens mij maar iets duurder dan in de autoshop en uiteraard origineel voor auto.

Ik heb ze zelf enkele maanden geleden via Ebay gekocht. Zie link. Link is actueel. Hier kosen ze € 103.50 ( verzendkosten € 12,50). Zelf had ik ze voor € 110 incl. Product werd zeer snel verzonden via GLS.

http://cgi.ebay.nl/Thule-Satz-757-761-Grundtrager-Dachtrager-Relingtrager-/380273964059?pt=Autozubeh%C3%B6r&hash=item588a18341b

Ook ik heb ze daar gevonden!

was echt een aanrader nog 2 weken!! dan gaan ze op de Cee'd!!

Volgens mij heb ze gekocht toen jij de link plaatste. Heb ze erop gehad met de kerstvakantie naar oostenrijk. Met koffer erop totaal geen exra geluid.

Volgens mij heb ze gekocht toen jij de link plaatste. Heb ze erop gehad met de kerstvakantie naar oostenrijk. Met koffer erop totaal geen exra geluid.

ja klopt helemaal, alleen heb ik ze er nog niet op gehad.

verwacht er ook geen geluid van die ik met de goedkopere uitvoering op mijn vorige wagen wel had.

Ja sorry Simba. :)

Soms vergeten wij even dat er ook Cee'ds zijn zonder dakrail. Mooi dat je zo goed geslaagd bent.

Inderdaad niet over nagedacht. had het natuurlijk gewoon op het fotootje kunnen zien dat het een gewone Cee'd was.