smetjesmee Posted January 30, 2011 Posted January 30, 2011 Voor de mensen die graag eens de Belgische met de Nederlandse versies van de SP3 willen vergelijken kan je hier de Belgische brochure downloaden. Toch heel wat verschillen als je 't mij vraagt...
chrichri Posted January 30, 2011 Posted January 30, 2011 Maak ze daar in Nederland toch niet zo jaloers:lol::lol:.
bigwade Posted January 30, 2011 Posted January 30, 2011 Toch heel wat verschillen als je 't mij vraagt... Noem es wat..... Ik heb het pluspack en mis eigenlijk niks. Baal er alleen van dat bij jullie diesel juist mag en hier gestraft wordt Maar de 2.0B is wel lekker stil met automaat btw heb je ook een link naar leuke hebbedingetjes (met prijzen) voor de SP3 die wij niet hebben ?
smetjesmee Posted February 1, 2011 Author Posted February 1, 2011 Enig idee waarom het vervolg van deze discussie verdwenen is? Er waren reeds meerdere reacties, maar die zijn nu weg??? Hetzelfde probleem bij andere discussies...
Guest asterix Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Volgens mij die twee oude Muppet knarren die censuur toepassen ... Een grapje mag vast alleen als zij hem maken
ger.w. Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Volgens mij die twee oude Muppet knarren die censuur toepassen ... Een grapje mag vast alleen als zij hem maken Dei Muppet knarren zijn ook 2 zeer gewaardeerde leden van het forum. Enig respect/fatsoen is op zijn plaats. Ik zie wel meer vreemde opmerkingen van U. De berichten zijn door een fout verdwenen. Zie: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=6396 Van enige censuur is dan ook geen sprake
smetjesmee Posted February 1, 2011 Author Posted February 1, 2011 Spijtig dat dit gebeurd is. En ik was nog zo in goede doen... Nu, ik pik de draad wel terug op waar ik hem achtergelaten heb. ... en van censuur wordt je waarschijnlijk persoonlijk verwittigd, denk ik toch? groeten, Kurt
ger.w. Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 .... en van censuur wordt je waarschijnlijk persoonlijk verwittigd, denk ik toch? Uiteraard, maar leden kunnen helemaal geen berichten verwijderen (alleen hun eigen berichten)
Guest asterix Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Enig respect/fatsoen is op zijn plaats. Ik zie wel meer vreemde opmerkingen van U. De was niet duidelijk genoeg? Enne, welke vreemde opmerkingen zie je dan nog meer? Ik begrijp dat het vooral een zeer zakelijk forum moet zijn dus? Marcel
Guest asterix Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Die Muppet knarren zijn ook 2 zeer gewaardeerde leden van het forum. Ik heb het tegendeel niet beweerd. Ze hebben zelf beide voor de avatar van deze Muppet knarren gekozen. Overigens, mijn twee favoriete karakters van de Muppetshow. Marcel
ger.w. Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Ik heb het tegendeel niet beweerd. Ze hebben zelf beide voor de avatar van deze Muppet knarren gekozen. Overigens, mijn twee favoriete karakters van de Muppetshow. Marcel Het hoeft niet allemaal even serieus te zijn, maar wel genuanceerd en met respect voor elkaar. Het woord censuur was hier niet op zijn plaats (ook niet met een ) En wat er tegen oude knarren is ontgaat mij als vitaal gepensioneerd forum lid
smetjesmee Posted February 1, 2011 Author Posted February 1, 2011 Kunnen we even teruggaan naar de verschillen tss de Belgische en Nederlandse brochures mannen? Er waren reeds een aantal goede opmerkingen binnengekomen, o.a. over het toch redelijk verschil in prijs. Jullie moeten nl. veel meer inschrijvingskosten ophoesten terwijl wij dit in Belgi
ger.w. Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Gelijk...weer on topic BW zal wel opnieuw reageren denk ik
stillen Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Als je gewoon naar kia.be gaat en daar een sportage configureert dan kan je bij opties alle accesoires met de prijzen zien.
smetjesmee Posted February 1, 2011 Author Posted February 1, 2011 Als je gewoon naar kia.be gaat en daar een sportage configureert dan kan je bij opties alle accesoires met de prijzen zien. Ah ja, das just stillen ! Was ik ff vergeten. Ik wist dat ik ze ergens gezien had, de prijzen... Bedankt voor de reminder!
bigwade Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 De was niet duidelijk genoeg?Enne, welke vreemde opmerkingen zie je dan nog meer? Ik begrijp dat het vooral een zeer zakelijk forum moet zijn dus? Marcel Nee blijf vooral zo doorgaan, ik kan je humor wel waarderen juist En eh, de krasse knarren hebben bewust geen enkele bevoegdheid meer/anders dan alle andere leden en dat willen we beslist zo houden
Smart Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Volgens mij die twee oude Muppet knarren die censuur toepassen ... Een grapje mag vast alleen als zij hem maken Nee blijf vooral zo doorgaan, ik kan je humor wel waarderen juist En eh, de krasse knarren hebben bewust geen enkele bevoegdheid meer/anders dan alle andere leden en dat willen we beslist zo houden Ik heb er wel een beetje moeite mee hoor. Dit mag zeker van mij gecensureerd worden....... Ben het wel eens met mijn mede-Muppet. Wij hebben geen enkele bevoegdheid of anderszins.
Guest asterix Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Maar wie van jullie is nu Statler en wie is nu Waldorf? Marcel
Smart Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Tja...., als je ons kent zou je onze naam zo kunnen plaatsen bij de goede avatar. Volgens mij is het al eens duidelijk gemaakt in
Recommended Posts