Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Spotage 1,7CRDi X-clusive

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb in de eerste instantie in een 2.0 benzine gereden en ik vond de trekkracht vooral bij lagere toeren erg tegen vallen, dit zou eigenlijk onze eerste keuze zijn geweest.

2 weken geleden heb ik het genoegen gehad om in een 1.7 CRDI van iemand van Kia te rijden en ik moet zeggen dat de motor erg lekker soepel te rijden is. Vooral ik de lagere toeren pakt hij goed op en merk je het verschil erg goed t.o.v. de benzine versie.

Ondanks dat ik over een termijn van 4 jaar voordeliger zou zijn met een benzine is het toch de 1.7CRDI geworden puur door zijn hogere koppel en souplesse (en ook wel door het gunstigere verbruik :-P)

Het is dus echt zeker het overwegen waard wanneer de uitvoering bij je wensen past!

Geplaatst

Ik heb 2 weken geleden proef gereden in een 2.0 benzine maar gekozen voor de 1.7 x-clusive. Eigenlijk gewoon de gok genomen dat de diesel nog fijner rijdt dan de benzine (had ik hier en daar al wel gelezen). Maar ik wordt nu bevestigd door bovenstaand verhaal. Ik kan niet wachten!

Geplaatst
Zeer binnenkort een proefrit in de Sportage 1,7 diesel.

Ik hou jullie op de hoogte.

Mocht je niet wakker hoeven te liggen van je budget, dan moet je zeker de 2.0 CRDi ook eens proberen. De 1.7 rijdt al goed maar je zult versteld staan van het verschil.

Maar ik wil zeker je keuze niet be

Geplaatst

Ik heb een testrit gedaan met de 2.0 en de 1.7 en moet zeggen de 1.7 rijd heel goed maar hij komt het ietsje tekort van koppel. De 2.0 is echt een aanrader als je budget het toelaat echt een droom om mee te rijden, mooi koppel trekt heel goed op.

de keuze is natuurlijk aan jullie maar ik heb de 2.0 genomen.

Grt....

Geplaatst (aangepast)

de keuze is natuurlijk aan jullie maar ik heb de 2.0 genomen.

Goeie keuze ! :D

aangepast door Alex VB
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...