Ga naar inhoud

Levertijden Sorento


Coffeng John

Aanbevolen Berichten

Ik wacht al bijna 1 jaar op een Kia Sorento 2,4 benzine. Mijn dealer Marant in Bussum doet daar nogal gemakkelijk over. Zijn eerste toezegging was een levertijd van circa 6 maanden!

Nu weet hij het niet meer! Weet iemand wat er aan de hand is met de levertijden van de 2,4? Heeft iemand een 2,4 EX in de aanbieding?

Groet,

John Coffeng

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik wacht al bijna 1 jaar op een Kia Sorento 2,4 benzine. Mijn dealer Marant in Bussum doet daar nogal gemakkelijk over. Zijn eerste toezegging was een levertijd van circa 6 maanden!

Nu weet hij het niet meer! Weet iemand wat er aan de hand is met de levertijden van de 2,4? Heeft iemand een 2,4 EX in de aanbieding?

Groet,

John Coffeng

Ik kan je een hand geven. Wacht nl. ook al vanaf jan '04. Zelfs de directie van KIA NL weet niet waarom de 2.4 niet geleverd word. De v6 en de diesels schijnen nu wel in te lopen qua levertijd

Er is mij gezegd door de directeur van KIA NL dat er 400 Sorento's onderweg zijn in de maand december , en zo ook in jan '05. Dan zou het grootste deelvan backorders weggewerkt moeten zijn.

Het verhaal van de CO2 emissie die te hoog zou zijn ( vlgs mijn dealer - zie andere discussie op dit forum en ook op thefancommunity) is niet waar. De reden is gewoon onbekend.

Nog even je adem inhouden dus want hij komt, hij komt. Dan wel niet met de boot van Sinterklaas maar het duurt nu niet te lang meer ( als ik de woorden van KIA mag geloven.... )

Aad

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Corleone,

Gefeliciteerd met je Sorento en veel veilige kilometers.

Ja, de wachttijden worden steeds korter. Gelukkig maar. Ik hoop dat dit nu eindelijk ook eens voor de 2.4 zal gaan gelden. Afwachten maar en we lezen de reactie's wel van de andere wachtenden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

Het begint er gelukkig weer op te lijken dat de levertijden korter worden voor de Sorento.

Kia adventeert nu met de slagzin "speciaal voor de nederlandse markt: extra Sorento's".

Wel benieuwd hoe het nu met levertijden van de Sportage gaat lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Ik heb op 11-03-05 een sorento 2.4 adventure besteld.

Wil wel de metal grain look aan de binnen kant.

De dealer in zoetermeer wist mij te vertellen dat dit nu standaard word.

Echter leiderdorp dealer en kia nederland ontkenden dit.

Hij moest echt speciaal besteld worden.

Wat schetst nu mijn verbazing op internet, op de optie lijst is het inderdaad standaard metal grain geworden.

Ik zou zeggen IKKE NIE BEGRIJP!

Wie weet meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...