tonno Posted February 12, 2011 Share Posted February 12, 2011 Hallo, Ik ben Ton, 51 jaar en ik woon samen met mijn vrouw en dochter in Dordrecht. Mijn hobby's zijn vissen, fotografie, computers en hardlopen. Sinds 2009 ben ik werkzaam op de afdeling Interne Dienstverlening bij de gemeente Barendrecht. Tot half januari jl. reden wij in een Ford Ka die jammer genoeg te krap werd gezien de gezinssituatie. Nu rijden wij in een Kia Venga die een stuk meer ruimte biedt en tot nu toe rijden we er met veel plezier in. Ik hoop op dit forum meer te weten te komen over onze Kia. Vriendelijke groet, Ton Mimpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 Dag Ton, Welkom op het forum. Veel lees- en postplezier. Je kunt genoeg vinden over de Venga op dit forum. Welke uitvoering heb je van de Venga? En foto's van je nieuwe aanwinst willen we natuurlijk wel zien. Ze worden hier namelijk met huid en haar opgevroten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chuckion Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 Hey welkom Ton! Vanuit Belgie hier! Veel plezier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 Welkom hier Ton, Over de Venga kun je hier nagenoeg alles vinden. Het leek hier afgelopen jaar wel eens een Venga forum Niks mis mee. Veel plezier met je nieuwe tuut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts