Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

VANDAAG 18-02-2011

AUTO GARAGE BELDE VANMIDDAG DE KIA SPORTAGE WORDT VOLGENDE WEEK GELEVERD

BESTELD 15 JANUARI 2011 DUS DAT IS TOCH NOG SNEL

KIA SPORTAGE 1,6 GDI EXCLUSIEVE SANDTRACK

Geplaatst

Leuk, gefeliciteerd! Vast nieuws waar meer mensen op zitten te wachten. Ik, bijvoorbeeld.

Geplaatst

Gefeli! Levertijd van iets meer dan een maand...waar gaat dit nog over...en bij anderen is het weer kommer en kwel :lol:

Enne...foto's!

Geplaatst

Er zitten er hier bij die goede connecties hebben bij KIA ofwel kunnen ze goed liegen :twisted:;) . :lol: .

liegen hoeft niet al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt m wel

ene foto s komen er aan :lol::P

Geplaatst

[quote name=

'wim181261' timestamp=1298108919' post='55131]

Gefeliciteerd en nu kan het genieten beginnen. Toch wel een beetje jaloers, maar goed we kunnen alleen maar wachten, wachten en nog eens wachten.

Geplaatst

VANDAAG 18-02-2011

AUTO GARAGE BELDE VANMIDDAG DE KIA SPORTAGE WORDT VOLGENDE WEEK GELEVERD

BESTELD 15 JANUARI 2011 DUS DAT IS TOCH NOG SNEL

KIA SPORTAGE 1,6 GDI EXCLUSIEVE SANDTRACK

En wat hadden ze opgegeven qua levertijd?

Geplaatst

Bizar. Wij hebben onze Sportage 1.6 ex eco benzine in Amsterdam bij Van Kouwen besteld. In november al. En met de belofte dat ie er de laatste weken van dec 2010 en anders de eerste weken van januari 2011 zou zijn. De oude Sorento is al de deur uit. Iedere week bellen, nog steeds niks, niet eens een datum en we worden steeds onbeschofte behandeld. De verkoper zegt: "Ik ga nu ophangen want ik moet naar een klant!" Hallo, en wij dan? Wij zijn toch ook klant? Intereseert ze geen ene moer. Contract is al getekend hè. We huren nu iedere week een auto. Diep teleurgesteld.

Geplaatst

Bizar. Wij hebben onze Sportage 1.6 ex eco benzine in Amsterdam bij Van Kouwen besteld. In november al. En met de belofte dat ie er de laatste weken van dec 2010 en anders de eerste weken van januari 2011 zou zijn. De oude Sorento is al de deur uit. Iedere week bellen, nog steeds niks, niet eens een datum en we worden steeds onbeschofte behandeld. De verkoper zegt: "Ik ga nu ophangen want ik moet naar een klant!" Hallo, en wij dan? Wij zijn toch ook klant? Intereseert ze geen ene moer. Contract is al getekend hè. We huren nu iedere week een auto. Diep teleurgesteld.

lekkere praktijken nee hoor de mijne gekocht in hoofddorp geen probleem

Geplaatst

Heb je een vermoedelijke levertermijn laten vastleggen in het contract? Als dat zo is kan je er onder uit door de de verkoper schriftelijk in gebreke te stellen. Dan kan je kosteloos onder het koopcontract uit. Heb je natuurlijk ook nog steeds geen auto mee....

Geplaatst

Ik geloof je wel ;) Blijft in ieder geval raar.Iedereen moet hier wachten.De één nog langer dan de ander en dan dit.Zeker een andere klant die de zijne niet kon betalen en dan heeft afgezien van de uiteindelijke koop.In ieder geval veel succes ermee en wij allemaal jaloers op de snelle levering :D .

Geplaatst

als levertijd hadden ze opgegeven eind april 1 week mei :unsure::blink:

gr willem

Raar hé...? Maar wel formidabel voor jou !

't Zal je worst wezen hoe het komt dat je hem zo vroeg krijgt natuurlijk.

Geniet ervan !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...