Opa Geplaatst 3 Maart, 2011 Geplaatst 3 Maart, 2011 Mooie foto, mooie spatlappen, heel mooie auto !!!! Quote
Manofbelgium Geplaatst 3 Maart, 2011 Geplaatst 3 Maart, 2011 Mooie foto, mooie spatlappen, heel mooie auto !!!! Bedankt, Maar belangrijker ... hij rijdt ook zeer goed. De spatlappen er eigenlijk opgezet in de hoop dat de wagen minder zou bevuilen. Dit zal wel helpen uiteraard (zeker tegen direct opspattende keitjes enz., maar hij wordt even vuil hoor. Niet echt direct merkbare verbetering. Maar persoonlijk vonden wij het ook niet echt storen op een SUV, vandaar dat ze er op staan. Quote
smetjesmee Geplaatst 3 Maart, 2011 Geplaatst 3 Maart, 2011 Bedankt, Maar belangrijker ... hij rijdt ook zeer goed. De spatlappen er eigenlijk opgezet in de hoop dat de wagen minder zou bevuilen. Dit zal wel helpen uiteraard (zeker tegen direct opspattende keitjes enz., maar hij wordt even vuil hoor. Niet echt direct merkbare verbetering. Maar persoonlijk vonden wij het ook niet echt storen op een SUV, vandaar dat ze er op staan. Ik vind persoonlijk ook dat ze geen afbreuk doen aan de lijn van de wagen. Sommigen zijn het met mij niet eens... maar ik vind het 'stoer' Jammer dat ze het vuil niet zo goed tegenhouden. Blijkbaar kan je ze niet installeren als je voor sidesteps kiest... en die vind ik helemáál stoer ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.