fransh50 Posted February 22, 2011 Posted February 22, 2011 Hola, mijn naam is Frans,ruim 60 jaar, meer dan 1 miljoen personenautokilometers gereden en woonachtig aan de Costa Blanca. Voor de eerste keer in mijn leven heb ik een auto van hetzelfde merk gekocht: a.s vrijdag gaan we onze witte Venga 1,6 CRDI Emotion bij de dealer ophalen. Over mijn Kia Cee´d 2.0 CRDI Emotion heb alleen maar lof. Ruim 100.000Km mee gereden zonder één mankementje, zelfs geen lampje! Quote
bigwade Posted February 22, 2011 Posted February 22, 2011 Hola, mijn naam is Frans,ruim 60 jaar, meer dan 1 miljoen personenautokilometers gereden en woonachtig aan de Costa Blanca. Voor de eerste keer in mijn leven heb ik een auto van hetzelfde merk gekocht: a.s vrijdag gaan we onze witte Venga 1,6 CRDI Emotion bij de dealer ophalen. Over mijn Kia Cee´d 2.0 CRDI Emotion heb alleen maar lof. Ruim 100.000Km mee gereden zonder één mankementje, zelfs geen lampje! Ik doe iets verkeerd ;-( Hola Frans, Welkom hier vanuit koud NL. Fijn om te lezen dat de ceed het zo goed heeft gedaan ondanks de vast wat mindere wegen in ES. Veel plezier met je nieuwe sjees. Warme foto's doen het hier erg goed, laad je camera maar alvast op Quote
Alex VB Posted February 22, 2011 Posted February 22, 2011 Welkom, welkom!! Ik wens je vanuit het koude Belgisch-Limburg veel plezier met de Venga en in Spanje Quote
Ysie Posted February 22, 2011 Posted February 22, 2011 Welkom, een foto van een kia met in de achtergrond een warm zonnetje is altijd welkom hier . Quote
tonisaez Posted February 22, 2011 Posted February 22, 2011 Hola amigo yo tambien soy de la costa blanca!!!!(marina baixa) Ik woon nu in Polen en ik heb ook een Venga, welkom hier. Geweldige keuze. Quote
ger.w. Posted February 23, 2011 Posted February 23, 2011 Hola, mijn naam is Frans,ruim 60 jaar, meer dan 1 miljoen personenautokilometers gereden en woonachtig aan de Costa Blanca. Voor de eerste keer in mijn leven heb ik een auto van hetzelfde merk gekocht: a.s vrijdag gaan we onze witte Venga 1,6 CRDI Emotion bij de dealer ophalen. Over mijn Kia Cee´d 2.0 CRDI Emotion heb alleen maar lof. Ruim 100.000Km mee gereden zonder één mankementje, zelfs geen lampje! Welkom vanuit Nederland, van iemand die zeer frequent ook aan de Costa Blanca is te vinden (Javea) waar de kinderen een 2e huis hebben waar wij regelmatig gebruik van maken. En met die wegen waar BW over spreekt valt het reuze mee (is mijn ervaring) Disfrute del nuevo coche ! Quote
Recommended Posts