Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hola, mijn naam is Frans,ruim 60 jaar, meer dan 1 miljoen personenautokilometers gereden en woonachtig aan de Costa Blanca. Voor de eerste keer in mijn leven heb ik een auto van hetzelfde merk gekocht: a.s vrijdag gaan we onze witte Venga 1,6 CRDI Emotion bij de dealer ophalen. Over mijn Kia Cee´d 2.0 CRDI Emotion heb alleen maar lof. Ruim 100.000Km mee gereden zonder één mankementje, zelfs geen lampje!

Geplaatst

Hola, mijn naam is Frans,ruim 60 jaar, meer dan 1 miljoen personenautokilometers gereden en woonachtig aan de Costa Blanca. Voor de eerste keer in mijn leven heb ik een auto van hetzelfde merk gekocht: a.s vrijdag gaan we onze witte Venga 1,6 CRDI Emotion bij de dealer ophalen. Over mijn Kia Cee´d 2.0 CRDI Emotion heb alleen maar lof. Ruim 100.000Km mee gereden zonder één mankementje, zelfs geen lampje!

Ik doe iets verkeerd ;-(

Hola Frans,

Welkom hier vanuit koud NL.

Fijn om te lezen dat de ceed het zo goed heeft gedaan ondanks de

vast wat mindere wegen in ES.

Veel plezier met je nieuwe sjees.

Warme foto's doen het hier erg goed, laad je camera maar alvast op :wink:

Geplaatst

Welkom, welkom!! Ik wens je vanuit het koude Belgisch-Limburg veel plezier met de Venga en in Spanje

Geplaatst

Hola amigo yo tambien soy de la costa blanca!!!!(marina baixa)

Ik woon nu in Polen en ik heb ook een Venga, welkom hier.

Geweldige keuze.

Geplaatst

Welkom vanuit Nederland, van iemand die zeer frequent ook aan de Costa Blanca is te vinden (Javea) waar de kinderen een 2e huis hebben waar wij regelmatig gebruik van maken. En met die wegen waar BW over spreekt valt het reuze mee (is mijn ervaring)

Disfrute del nuevo coche !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...